رویترز: تحریم ایران هواپیمای نروژی را هم گرفتار کرد

به گزارش مهسان بلاگ، ایلنا نوشت: هواپیمای نروژی که پس از فرود اضطراری در ایران، به دلیل تحریم های آمریکا گرفتار شده، طی روزهای آینده ایران را ترک می نماید.

رویترز: تحریم ایران هواپیمای نروژی را هم گرفتار کرد

انتظار می رود هواپیمای نروژی که در ماه دسامبر ناچار به فرود اضظراری در ایران شد و از آن موقع تاکنون به دلیل تحریم های آمریکا در این کشور گرفتار شده است، طی روزهای آینده بتواند ایران را ترک کند.

این پرواز در تاریخ 14 دسامبر از دبی به سمت اسلو در حال حرکت بود که بدلیل بروز مشکل در یکی از موتورهایش ناچار شد در شیراز فرود اضطراری داشته باشد.

186 مسافر و 6 خدمه این پرواز توانستند روز بعد از این ماجرا شیراز را ترک نمایند اما این هواپیما به دلیل احتیاج به قطعات یدکی که شرکت سازنده آن بوئینگ و تولیدنماینده آن ایالات متحده است تاکنون نتوانسته از ایران خارج گردد.

سخنگوی این شرکت هواپیمایی نروژی گفت: ما در حال اجرا پروسه تهیه یک موتور جدید برای بویینگ 737 MAX هستیم که طی چند روز آینده به ایران می رود.

وی اضافه کرد: خیلی زود است دقیقا بگویم که هواپیما در هوا پرواز خواهد نمود، اما هدف ما این است که در هفته آینده هواپیمای اسکاندیناوی را به پرواز در آوریم.

23231

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5745

به "رویترز: تحریم ایران هواپیمای نروژی را هم گرفتار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز: تحریم ایران هواپیمای نروژی را هم گرفتار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید