خاتمه تلخ قرار دریافت کودک روی سان روف خودرو در اتوبان!

به گزارش مهسان بلاگ، کودکی که حین رانندگی پدرش روی سان روف خودرو در اتوبان نشسته بود در اثر وقوع یک حادثه تلخ جانش را از دست داد.

خاتمه تلخ قرار دریافت کودک روی سان روف خودرو در اتوبان!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی خبرنگاران؛ نشاندن کودک در جایگاه جلو حین رانندگی و یا اجازه قرار دریافت کودک در قسمت سان روف خودرو در جاده ها و خیابان ها از اقدامات بسیار خطرناک برخی والدین به شمار می رود که می تواند به یک تراژدی ختم گردد. مانند وقوع یک اتفاق وحشتناک در یکی از اتوبان های چین که به تازگی خبرساز شد و در آن یک کودک در اثر سهل انگاری والدینش جان خود را از دست داد.

در ویدئویی وحشتناکی که در شبکه های اجتماعی این کشور منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده است چگونگی وقوع این حادثه را به تصویر می کشد. این ویدئو نشان می دهد این کودک در حالی که از قسمت سان روف خودرو بیرون آمده است ناگهان به یکی از علائم نصب شده در اتوبان برخورد می نماید و جانش را از دست می دهد. این ویدئو توسط مسافر خودرویی که در عقب خودرویی که این کودک در آن حضور داشت حرکت می کرد تهیه شده است.

این ویدئو این کودک را در حالی که در داخل خودرو ایستاده و نیمه بالای بدن او از سان روف بیرون آمده است نشان می گردد. در حالی که مسافر و راننده خودرو در حال خنده و شوخی با یکدیگر هستند و می گویند اگر این کودک حواسش به علائم نصب شده در اتوبان نباشد ممکن است جانش در معرض خطر قرار بگیرد ناگهان متوجه وقوع یک حادثه وحشتناک می شوند. در حالی که خودرویی که این پسر در آن حضور دارد به یکی از علائم نصب شده در اتوبان نزدیک می گردد و او بدون توجه به آن همچنان در سان روف ماشین واقع شده است ناگهان سرش شدیدا با علامت نصب شده در اتوبان برخورد می نماید. بنا به گزارش رسانه های محلی این کودک در اثر این حادثه جانش را از دست داد. هنوز تعیین نیست چرا در حالی که خودرو به این علامت نصب شده نزدیک می شد این کودک واکنش نشان نداده یا والدینش به او در مورد نشستن داخل ماشین هشدار نداده اند.

لازم به ذکر است؛ این حادثه روز یکشنبه در یکی از اتوبان های شهر ژینیو در استان جیانگژی چین رخ داد.

قرار دریافت کودک در سان روف ماشین جانش را گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2556

به "خاتمه تلخ قرار دریافت کودک روی سان روف خودرو در اتوبان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه تلخ قرار دریافت کودک روی سان روف خودرو در اتوبان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید