شفر: هر 6 ماه باید تیم جدید بسازم

به گزارش مهسان بلاگ، استقلال بازی با تراکتورسازی را باخت تا وینفرد شفر نسبت به بعضی مسائل تیمش گلایه کند. او از تغییرات پی درپی در استقلال راضی نیست.

شفر: هر 6 ماه باید تیم جدید بسازم

اشتباه نمی کردیم اشکان گل نمی زد

استقلال بازهم یک بازی بزرگ دیگررا باخت. دیداری که اگر با فزونی آبی ها پایان می یافت می شد گفت که این تیم به صف مدعیان قهرمانی پیوسته است. این شکست اما استقلال را درموقعیتی نا امیدکننده قرارداد. وضعیتی که تعیین نیست چه آینده را درانتظاراین تیم قرارمی دهد. شفراما درنشست خبری بعد ازبازی با تراکتورسازی حرف هایی به زبان آورد که بیشتربه بهانه می مانست تا واقعیت هایی که اکنون دراستقلال وجود دارد. او گفت: ما 2 اشتباه داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل تیم تراکتورسازی شد. بازیکنی که گل زد یعنی دژاگه باید به خاطر خطا روی نورافکن اخراج می شد، او بعد از گل روی سکوها رفت و باید کارت زرد دوم را می گرفت ولی فوتبال همین است. من از عملکرد و قدرت تیمم راضی هستم ولی شانس نداشتیم، بازیکنان ما به نزدیک به 80 درصد آمادگی به رسیده اند و من هیچ نگرانی نسبت به آینده ندارم. بعد از بازی با پدیده داور از ما عذر خواهی کرد و دراین بازی هم داور بازی از من عذر خواهی کرد. این نشان دهنده شجاعت داور است.

شفردرادامه حرف هایش گفت: دوباره می گویم به بازیکنانم افتخار می کنم. وقتی ورزشگاه پر از تماشاگر است کار سخت می گردد. تیم ما خوب بازی کرد و فقط ضربات آخر ما گل نشد به خصوص در 15 دقیقه آخر. از نتیجه ناراحت هستم ولی از عملکرد تیمم راضی هستم و مطمئنا در بازی های آینده دوباره بر می گردیم. شفرنسبت به تغییراتی که دراستقلال ایجاد شده نیز به طعنه گفت: خوشحالم که یک تیم جدید را می سازیم. قبل از فصل چند بازیکن ما جدا شدند و الان دوباره باید تیم جدید بسازیم. به نظرم باید هر 6 ماه یکبار یک تیم جدید بسازم! استقلال، پدیده، تراکتورسازی و پرسپولیس شانسهای قهرمانی هستند ولی ما یک بازی عقب افتاده داریم. سطح لیگ ایران هم خوب است و هر چه جلو می رویم بازی ها بهتر می گردد.

سرمربی استقلال درپاسخ به این سوال که چرا داور از وی عذر خواهی نموده است این جملات رابه زبان آورد: در همه جای جهان وقتی بازیکنان از محوطه بازی خارج می گردد و به بخش طرفداران می رود کارت زرد می گیرد. اگر بازیکن ما هم این کار را انجام دهد باید کارت بگیرد. این دژاگه بود که وارد قسمت طرفداران شد و طرفداران نبودند که به سمت وی آمدند. من نمی خواهم در خصوص داور منفی حرف بزنم ولی بعد از بازی آمد و گفت به خاطر اشتباهاتم عذر خواهی می کنم. حالا هم گذشته و مساله ای نیست. شفردرادامه حرف هایش چنین گفت: دوست ندارم کسی از کلمه جنگ برای فوتبال استفاده کند. شاید در طول بازی یک بازیکن اشتباه کند ولی این دلیل نمی گردد خشونت را چاشنی آن کنیم. این برای طرفداران خوب نیست که فوتبال را تبدیل به جنگ کنیم.ما ایسما و منشا را داریم و شجاعیان هم بعد از مدت ها برگشته است. آنها باید تمرینات جسمانی بیشتری داشته باشند و در هفته های آینده بهتر هم خواهند شد.

سرمربی استقلال به گلی که دژاگه به ثمررساند نیزاین واکنش را نشان داد: فکر می کنم پاسی که به دژاگه رسید بابت تغییرات تیم حریف بود و این یک اشتباه از سوی تیم ما بود.دژاگه را از آلمان می شناسم، او از این موقعیت خوب استفاده کرد، ما بعد از این که 2-2-4 بازی کردیم شانسهای خوبی برای گلزنی داشتیم ولی این توپ ها تبدیل به گل نشد. مطمئنا اگرما اشتباه نمی کردیم دژاگه گل نمی زد. حرف های پایانی سرمربی استقلال درباره پاتوسی بود. او با آه و مکثی معنی دارداین جملات را به زبان آورد:این مسئله ای است که ما داریم، همه این اتفاقات روی تیم اثرگذار است، همه اعضای کادر فنی می توانند تیم را از این شرایط بیرون بکشند. من بارها هم به بازیکنانم گفته ام این شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می گردد را نخوانید.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5543

به "شفر: هر 6 ماه باید تیم جدید بسازم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: هر 6 ماه باید تیم جدید بسازم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید