شناسایی بیش از 3000 ساختمان دولتی ناایمن در تهران، خطر در کمین مراکز داده های بانک ها

به گزارش مهسان بلاگ، معاون پیشگیری و ایمنی ساختمان سازمان آتش نشانی از شناسایی 3500ساختمان پرخطر و میان خطر دولتی و ارسال دستورالعمل ایمنی برای آن ها اطلاع داد.

شناسایی بیش از 3000 ساختمان دولتی ناایمن در تهران، خطر در کمین مراکز داده های بانک ها

به گزارش خبرنگاران، محمود قدیری اضافه نمود: سازمان آتش نشانی به ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو که در بهمن سال گذشته دچار حریق گسترده ای شد، اخطار داده و در مهرماه همان سال دستورالعمل ایمنی را دریافت نموده بود.

وی اضافه نمود: متاسفانه سیستم های اداری به دلیل مراحل پیچیده در اجرای دستورالعمل ها کند هستند و اخطارهای سازمان آتش نشانی را جدی نمی گیرند، درحالی که با وقوع حریق علاوه بر آسیب مادی، خسارات جانبی هم وارد می گردد.

معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی با ابراز نگرانی نسبت به حریق مرکز اطلاعات سازمان های دولتی، اظهارکرد: هنگام حریق بخشی از سرمایه و اطلاعات مهم آن سازمان از جمله بایگانی از بین می روند،همانگونه که این اتفاق در حریق ساختمان برق حرارتی وزارت نیرو رخ داد.

بر اساس گزارش شهر نوشت، قدیری با بیان اینکه در مورد ایمنی دیتا سنتر (مراکز داده) چندین بانک نگرانی هایی وجود دارد که دچار حریق هم گردیده اند، توضیح داد: خوشبختانه اسناد پشتیبانی داشته اند اما اگر پشتیبانی نیز با مشکل روبرو باشد، آسیب ها جبران ناپذیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 962

به "شناسایی بیش از 3000 ساختمان دولتی ناایمن در تهران، خطر در کمین مراکز داده های بانک ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی بیش از 3000 ساختمان دولتی ناایمن در تهران، خطر در کمین مراکز داده های بانک ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید