فسیل یک ساعت هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام را معرفی کرد

به گزارش مهسان بلاگ، در بازاری که محصولات اپل حرف اول را می زند، ساعت های هوشمند مبتنی بر Wear OS گوگل حرف چندانی برای گفتن ندارند و بسیاری از این ساعت ها از تراشه های قدیمی بهره می برند. در حقیقت پیش از عرضه این ساعت که فسیل اسپرت (Fossil Sport) نام دارد، تنها ساعت هوشمند مبتنی بر جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپ دراگون ویر 3100، ساعتی از شرکت مون بلان (Montblanc) بود که 1000 دلار قیمت داشت.

فسیل یک ساعت هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام را معرفی کرد

اما فسیل اسپرت 255 دلار قیمت دارد و در مقایسه با گلکسی واچ و ال جی واچ W7 ارزان تر است. شرکت فسیل با استفاده از نام اسپرت کوشش نموده که از ظاهر ساعت های هوشمند کلاسیک خود فاصله بگیرد و طرح جذاب تری را ارائه دهد. این ساعت هرچند از رقیب اصلی خود یعنی Fitbit Versa گران تر است ولی در عوض از تراشه داخلی GPS بهره می برد و البته مانند Fitbit Versa مجهز به سنسور ضربان قلب و NFC هم هست.

شرکت فسیل می گوید باتری 350 میلی آمپر ساعتی این گجت به لطف بهره گیری از تراشه اسنپ دراگون ویر 3100 با هر بار شارژ تا 24 ساعت دوام می اورد و با فعال کردن حالت low-power می توان دو روز به عمر باتری آن اضافه نمود. این ساعت هوشمند از صفحه نمایش 1.2 اینجی AMOLED با رزولوشن 390 در 390 بهره می برد. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که این گجت در 6 رنگ در 4 روز دیگر یعنی 12 نوامبر روانه بازار می گردد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 فروردین 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2719

به "فسیل یک ساعت هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فسیل یک ساعت هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید