فوتبال دنیا، آلوارو موراتا: مقابل ویدی ناراحت بودم اما گریه نکردم، پولدار بودن مسائل زیادی برایم ساخته است

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا - آلوارو موراتا می گوید در شب بازی چلسی مقابل ویدی در لیگ اروپا شدیداً احساساتی شده اما گریه نکرده است.

فوتبال دنیا، آلوارو موراتا: مقابل ویدی ناراحت بودم اما گریه نکردم، پولدار بودن مسائل زیادی برایم ساخته است

به گزارش خبرنگاران، یکی از صحنه های جالب توجه بازی پنجشنبه هفته گذشته تیم فوتبال چلسی مقابل ویدی در مرحله گروهی لیگ اروپا، حلقه زدن اشک در چشمان آلوارو موراتا پس از زدن تنها گل بازی بود. واکنش او بعد از گلزنی گویا نارضایتی اش بود و خود او هم به این موضوع اعتراف کرد.

مهاجم 60 اسپانیایی آبی پوشان لندن گفت: وقتی داشتم گلم را جشن می گرفتم به نظر می رسد که ناراحت هستم و واقعیت این است که من نباید از گل زدن به تیمی که از تیم خودم کوچکتر است خوشحال باشم. در واقع آن روز من باید گل های بیشتری می زدم و به همین دلیل ناراحت بودم. با این وجود برخلاف آنچه رسانه های انگلیسی می گویند من گریه نمی کردم. در انگلیس، مردم همیشه دوست دارند درباره این مسائل صحبت نمایند و واقعیت این است که آنها از من بیش از سایر بازیکنان انتظار دارند.

موراتای 24 ساله با حقوق 150 هزار پوند در هفته، جزو پردرآمدهای دنیای فوتبال است اما او می گوید پولدار بودن نتوانسته تمام مسائل او را حل نماید.

مهاجم سابق رئال مادرید گفت: یک فوتبالیست هم می تواند مانند مردم عادی مسائلی داشته باشد و حتی بیشتر از آنها. گاهی اوقات پول و شهرت هم می تواند دردسرساز گردد. بسیاری از مردم فکر می نمایند که زندگی بروفق مراد ماست و بهترین زندگی را داریم اما پول هم می تواند باعث ایجاد مشکل برای خانواده شما و دوستان تان گردد و این دقیقاً همان اتفاقی است که برای من اتفاق افتاده است.

موراتا اضافه کرد: قطعاً داشتن پول یاری نماینده است اما در عین حال می تواند چیزهای زیادی را هم از شما بگیرد. زندگی یک فوتبالیست مانند آن چیزی که مردم در اینستاگرام می بینند، نیست. گاهی اوقات شما ناراحتید و در پست های تان عکسی می گذارید که در آن شاد به نظر می رسید اما این بدان معنا نیست که شما خوشحالید! در نهایت شبکه های اجتماعی هم چیزی است که به شما برای بیشتر پول درآوردن و بستن قراردادهای تبلیغاتی یاری می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2137

به "فوتبال دنیا، آلوارو موراتا: مقابل ویدی ناراحت بودم اما گریه نکردم، پولدار بودن مسائل زیادی برایم ساخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آلوارو موراتا: مقابل ویدی ناراحت بودم اما گریه نکردم، پولدار بودن مسائل زیادی برایم ساخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید