فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: من معین می کنم چه زمانی وینسیوس برای رئال مادرید بازی کند

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا – خولن لوپتگی می گوید هنوز زمان مناسبی برای اضافه شدن وینیسیوس جونیور به لیست شاگردان او نیست.

فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: من معین می کنم چه زمانی وینسیوس برای رئال مادرید بازی کند

به گزارش خبرنگاران، خولن لوپتگی در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) رئال مادرید مقابل رم در اسپانیا از هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد که یکی از آنها درباره زمان پیوستن وینیسیوس جونیور به جمع کهکشانی ها بود.

وینیسیوس تابستان سال جاری از برزیل راهی اسپانیا شد، اما لوپتگی او را به تیم اصلی باشگاه رئال مادرید دعوت نکرد و برای کسب تجربه بیشتر از فوتبال اروپا به تیم دوم باشگاه، رئال مادرید کاستیا فرستاد.

لوپتگی گفت: وینیسیوس در کاستیا خیلی خوب دارد بازی می نماید و به وقتش من درباره استفاده از او در تیم مان تصمیم می گیرم. ماریانو هر زمانی می تواند بازی کند، چون او در تیمش به صورت منظم بازی می نماید و به ما یاری خواهد نمود.

لوپتگی درباره بحث جنجالی دروازه بان های رئال مادرید و اینکه از میان کیلور ناواس و تیبو کورتوا به کدام یک از آنها میدان خواهد داد، گفت: من قرار نیست درباره چیزی تصمیم گیری کنم. ما مثل همیشه برای دروازه مان دو گزینه عالی داریم، پس به تدریج باید آنها را ارزیابی کنیم. کیلور دارد کارش را خوب انجام می دهد. او بازیکنی جنگنده و رقابت طلب است.

در نبود کریستیانو رونالدویی که از رئال مادرید جدا گردیده است، فشار برای حفظ روند افتخارآفرینی در رقابت های اروپایی بیش از همه روی لوپتگی است.

سرمربی کهکشانی ها تأکید کرد: ما روی بازیکنانی که داریم تمرکز خواهیم کرد و تیم الان آماده است برای بردن همه جام ها بجنگد. من از این بابت مطمئنم. اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که به نشانه احترام به افتخارات رئال مادرید، بازیکنان و زین الدین زیدان کلاه از سر بردارید، چون من به شخصه برای عناوینی که آنها کسب کردند ارزش زیادی قائلم. فشار روی من؟ در هر تورنمنتی روی رئال مادرید فشار وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1510

به "فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: من معین می کنم چه زمانی وینسیوس برای رئال مادرید بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، خولن لوپتگی: من معین می کنم چه زمانی وینسیوس برای رئال مادرید بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید