فوتبال دنیا، مدیربرنامه های ایکاردی: هم یوونتوس مائورو را می خواست، هم ناپولی

به گزارش مهسان بلاگ، مدیربرنامه های مهاجم آرژانتینی نراتزوری می گوید که این بازیکن هم می توانست به بیانکونری ملحق گردد هم به نایب قهرمان فصل گذشته سری A.

فوتبال دنیا، مدیربرنامه های ایکاردی: هم یوونتوس مائورو را می خواست، هم ناپولی

به گزارش خبرنگاران، واندا ایکاردی نارا، مدیر برنامه و همسر ایکاردی اخباری که در تابستان درباره احتمال انتقال این بازیکن آرژانتین وجود داشت را تأیید کرد.

غرامت فسخ قرارداد ایکاردی 110 میلیون یورو است و او تنها در دو هفته اول ماه جولای می توانست با پرداخت این رقم از سوی یک باشگاه خارجی اینتر را ترک کند با این حال مهاجم سابق سامپدوریا ترجیح داد که در اینتر بماند.

نارا در این باره گفت: تنها تماسی که ایکاردی با یوونتوس داشته، 7 گلی بوده که به این تیم زده است. شکی نیست که برای مهاجمی مانند مائورو پیشنهادهای زیادی می گردد اما موضع او از همان ابتدا تعیین بود. یوونتوس به او نظر داشت اما رونالدو گزینه اول آنها برای لیگ قهرمانان بود.

مدیر برنامه های ایکاردی اضافه نمود: من کارم را انجام می دهم. اگر سایر باشگاه ها با من تماس بگیرند، جواب شان را می دهم اما تصمیم نهایی همیشه با خود مائورو است. اورلیو دلورنتس (رئیس ناپولی)؟ با او ملاقات داشته ام. آدم خوبی است. درباره همه چیز صحبت کردیم، از سینما تا فوتبال. فکر می کنم که او به اینتر برای ایکاردی پیشنهاد داد اما تصمیم مائورو چیز دیگری بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آذر 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1055

به "فوتبال دنیا، مدیربرنامه های ایکاردی: هم یوونتوس مائورو را می خواست، هم ناپولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، مدیربرنامه های ایکاردی: هم یوونتوس مائورو را می خواست، هم ناپولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید