متعهد به تامین نان و آرد مورد نیاز مردم هستیم

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مجید خدابخش در جلسه کمیسیون تنظیم بازار آذربایجان شرقی، اظهار داشت: با توجه به کمبود گونی آرد، پتروشیمی‌ها موظف به تأمین مواد اولیه کارخانه‌های گونی‌بافی آرد هستند.

متعهد به تامین نان و آرد مورد نیاز مردم هستیم

وی با اشاره به اینکه طبق اعلام مراجع رسمی در حال حاضر 25 قلم کالا از طریق ارز 4200 تومانی تأمین می‌شود، تاکید کرد: ما باید بخش عرضه و تقاضا را به‌دقت رصد کنیم تا شاهد احتکار این کالاها توسط واردکنندگان نباشیم.

خدابخش برخورد جدی با متخلفان اقتصادی و بخصوص کسانی که اقدام به احتکار کالاهای اساسی می‌کنند را ضروری دانست.

وی گفت: طی هفته گذشته تأمین دیگر کالاها با ارز بازار ثانوی آزاد اعلام‌شده است و امیدواریم در این بخش دیگر مشکلی وجود نداشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی در خصوص افزایش قیمت‌ها در برخی از کالاها نیز اظهارداشت: در بخش کالاهای اساسی ما از قیمت‌های مصوب کشوری پیروی می‌کنیم و این ستاد در استان‌ها در خصوص قیمت‌گذاری اختیاراتی ندارد.

وی ادامه داد: هفته گذشته شاهد بودیم که با پیگیری‌های جدی مراجع مربوطه چندین مورد از موارد احتکار و مشکوک به احتکار شناسایی و فرایند عمل به‌صورت گزارش‌های مکتوب و تصویری در رسانه‌های جمعی منتشر شد که این اقدام اثرات روانی بسیار خوبی در بین مردم داشت.

استاندار آذربایجان شرقی خواستار همکاری گمرک در ترخیص مواد اولیه وارداتی شد و افزود: امروز در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار داریم و در این وضعیت نباید به دنبال ماده و تبصره باشیم و در خصوص واردات مواد اولیه در کمترین زمان ممکن باید این مواد در اختیار تولیدکننده قرار گیرد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 24 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 166

به "متعهد به تامین نان و آرد مورد نیاز مردم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متعهد به تامین نان و آرد مورد نیاز مردم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید