محصولات ارزان در مرکز خرید

به گزارش مهسان بلاگ، چند سالی است که با ورود اینترنت به زندگی ما فروشگاه های فیزیکی و محلی کم کم جای خود را به فروشگاه های مجازی یا اینترنتی می سپارند.

محصولات ارزان در مرکز خرید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی مرکز خرید، فروشگاه های اینترنتی از مزایای بسیاری برخوردار هستند از جمله تنوع بسیار زیاد محصولات، تخفیف های روزانه، ارسال سریع، و امکان خرید در هر زمان و مکانی است. به همین دلیل فروشگاه اینترنتی مرکز خرید از اردیبهشت سال 1396 برای خدمت رسانی به هم وطنان گرامی تأسیس شد و تا به امروز توانسته تبدیل به یکی از پر بازدیدترین و محبوب ترین سایت های خرید آنلاین در ایران گردد.

فروشگاه اینترنتی مرکز خرید با همکاری بزرگ ترین تولیدنمایندگان و واردنمایندگان کالا در نظر دارد تا با حذف واسطه ها و میانجی های اجناس بتواند کالا را با مقرون به صرفه ترین قیمت ارائه دهد. حجم خرید بالا از دیگر عوامل ارزان تر بودن قیمت مرکز خرید است به نحوی که خریدار با تخفیف های چند ده درصدی می تواند صرفه جویی اساسی در خرج و مخارج خود کند.

تیم پشتیبانی سایت اینترنتی مرکز خرید حتی تا هفته ها بعد از خرید هم همراه شما عزیزان خواهند بود و در صورت مغایرت کالا با تصویر اینترنتی یا معیوب بودن آن بدون هیچ گونه قید و شرطی آن را تعویض و برای شما ارسال می نماید. ما با همکاری با بزرگ ترین واردنمایندگان قصد داریم معتبرترین و با کیفیت ترین گارانتی و خدمات پس از فروش را برای مشتری های گرامی به ارمغان آوریم. امنیت خرید از مهم ترین محورهای مشتری مداری ما است، ما به شما عزیزان اطمینان می دهیم قبل و بعد از هر خرید از ما همیشه پشتیبان شما خواهیم بود.

ارسال سریع و امن همیشه یکی از مهم ترین اصول اساسی سایت اینترنتی مرکز خرید بوده و است. ما در نظر داریم تا خرید شما را در سریع ترین زمان با استفاده از روش های گوناگون ارسال اعم از پیک اکسپرس، پست پیشتاز و … در سریع ترین زمان ممکن به دست شما برسانیم. پکیج های بسته بندی مرکز خرید از هرگونه آسیب دیدگی به کالا جلوگیری می نماید و با ظاهری زیبا و جذاب، همیشه حس خوب خرید را برای مشتریان گرامی به ارمغان می آورد.

بهترین مرکز خرید پلی استیشن

ما ادعا می کنیم که از بهترین سایت های اینترنتی فروش کنسول و بازی هستیم زیرا با ارائه پایین ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش همراه شما مشتریان گرامی هستیم. بسیاری از فروشندگان کنسول و پکیج های کنسول پس از فروش محصولات خود با شما خداحافظی می نمایند و در قبال محصول فروخته شده هیچ مسئولیتی بر عهده نمی گیرند اما تیم پشتیبانی مرکز خرید با ارائه کنسول با گارانتی های معتبر و شناخته شده تا ماه ها آسایش و امنیت خرید شما را تأمین خواهند کرد. تنوع فوق العاده کنسول ها از مزایای فروشگاه اینترنتی مرکز خرید است. برای دوستداران کنسول پلی استیشن تدارک ویژه ای دیده ایم.

کنسول های PlayStation 4 Slim و PlayStation 4 pro را ما در نسخه های گوناگون اعم از ریجن یک، دو و سه را با گارانتی و قیمت معتبر عرضه می کنیم. پکیج های خاص و نایاب پلی استیشن را می توانید در فروشگاه ما بیابید پکیج های کنسول خاص شامل هدست واقعیت مجازی و بازی های پلی استیشن که شرکت سونی به سفارش مشتریان اروپایی و آمریکایی تدارک دیده است را با بسته بندی اورجینال و با گارانتی چند ماهه را از ما بخواهید. ما علاقه مندان به کنسول های سفارشی را هم فراموش نکرده ایم و با فراهم کردن کنسول های سفارشی و زیبا در پایین ترین قیمت می توانیم تجربه ای دل چسب از خرید را به شما هدیه دهیم. انواع لوازم جانبی کنسول مانند دسته بازی، شارژر، برچسب کنسول، محافظ دسته و تمامی ملزومات مورد احتیاج کنسول را از بهترین برندهای جهان گرد هم آوردیم تا در بهترین سطح و کیفیت بتوانید لذت بازی های ویدئویی را تجربه نمائید.

بهترین مرکز خرید موبایل

موبایل از جمله وسایل پرفروش و بسیار مهم در جوامع امروز محسوب می گردد و از اهمیت خاصی برای هر فرد دارد. سایت اینترنتی مرکز خرید مفتخر است که انواع گوشی های هوشمند از بهترین برندهای جهان را گرد آورد و با بهترین قیمت و گارانتی به هم وطنان ارجمند عرضه کند. سایت مرکز خرید در صدد همکاری با بهترین واردنمایندگان و نمایندگان گوشی های هوشمند برتر جهان برآمده تا دست واسطه ها و میانجی ها را برای خریدار قطع کند تا قیمت فروش گوشی تا حد قابل توجهی کاهش یابد تا خریدار بتواند با مقرون به صرفه ترین قیمت گوشی هوشمند دلخواه خود را خریداری نماید.

امروزه برخی از فروشندگان و سایت های اینترنتی سودجو گوشی های تعمیر شده و به اصطلاح ریفرش شده را تحت عنوان گوشی های نو و آکبند به مشتریان عرضه می نمایند اما سایت اینترنتی مرکز خرید با اخذ مجوزهای لازم و تعهدات قانونی به شما مشتری گرامی این اطمینان را می دهد که گوشی کاملاً نو و سالم است و با گارانتی های معتبر کشور عرضه می گردد. سایت مرکز خرید تا یک هفته بعد از فروش گوشی در صورت معیوب بودن یا خرابی گوشی مسئولیت محصول فروخته شده را بر عهده می گیرد و تضمین می نماید که گوشی معیوب را با گوشی سالم تعویض می نماید. تنوع محصولات سایت مرکز خرید در دسته بندی گوشی هوشمند بسیار زیاد است تا خریدار بتواند با دید باز تصمیم گیری نماید و بهترین انتخاب را داشته باشد. تمامی تصاویر گوشی در داخل آتلیه تخصصی عکس برداری سایت مرکز خرید تهیه می گردد و تمامی زوایای هر گوشی برای دید بهتر به نمایش در می آیند که نویسندگان نکته سنج سایت مرکز خرید با آنالیز دقیق هر گوشی، نقدهایی تیزبینانه و منصفانه را برای هر گوشی می نویسند و یاری می نمایند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. امکان مقایسه چندین گوشی با یکدیگر را نیز فراهم آمده تا خریدار با دیدی باز بتواند گوشی موردنظر خود را انتخاب نماید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5744

به "محصولات ارزان در مرکز خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات ارزان در مرکز خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید