مرحله دوم لیگ بسکتبال بزرگسالان کشور در قم برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مرتضی سخایی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: پس از صعود تیم مهتاب قم به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال کشور، مرحله دوم این رقابت ها 2 تا 5 بهمن برگزار می گردد که میزبانی دور رفت این مرحله به قم واگذار شده و تیم مهتاب قم در این مرحله برابر 3 تیم قرار می گیرد که شکلی تهران و احسان تولز گنبد، دو تیم از این سه تیم هستند.

مرحله دوم لیگ بسکتبال بزرگسالان کشور در قم برگزار می گردد

وی اضافه کرد: تیم مهتاب قم پس از برگزاری این 3 بازی در قم آماده حضور در دور برگشت می گردد و اواسط بهمن در دور برگشت این مرحله به میدان می رود و در صورت کسب رتبه اول یا دوم این مرحله به دور سوم و نهایی راه پیدا خواهد نمود.

رئیس هیئت بسکتبال استان قم گفت: به عنوان فعالیتی که هیئت بسکتبال نیز در اجرای آن دخیل است، رقابت های بسکتبال دانش آموزی کشور نیز طی روزهای 5 تا 8 بهمن در قم برگزار می گردد و دانش آموزان مقطع متوسطه در این مسابقات در قم گردهم خواهند آمد و با هم مسابقه می دهند.

سخایی بیان داشت: دیگر میزبانی بسکتبالی قم در بهمن ماه مربوط به مسابقات نوجوانان کشور است به طوری که تیم خانه بسکتبال قم پس از حضور موفقیت آمیز در دور رفت مرحله گروهی لیگ بسکتبال نوجوانان کشور در دور برگشت میزبان تیم های دیگر خواهد بود و شانس مناسبی برای صعود در اختیار دارد.

وی مطرح کرد: بازی های نماینده قم در دور برگشت لیگ نوجوانان کشور 2 تا 5 بهمن در قم برگزار می گردد و تیم خانه بسکتبال قم در این رقابت ها با تیم های مهرام اسلام شهر، پایای البرز و خانه بسکتبال کردستان دیدار می نماید.

رئیس هیئت بسکتبال قم با تاکید بر تمرکز فعالیت های هیئت بسکتبال قم بر رده های سنی پایه توضیح داد: لیگ های پایه بسکتبال استان قم در حال برگزاری است و کوشش ما ساختن نسل جدیدی از بسکتبالیست های مستعد و یاری به میدان دیدن آن ها است به طوری که پس از استعدادیابی، فراهم سازی شرایط کسب تجربه و میدان دیدن از اهمیت غیر قابل انکاری برخوردار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4351

به "مرحله دوم لیگ بسکتبال بزرگسالان کشور در قم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله دوم لیگ بسکتبال بزرگسالان کشور در قم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید