موسس راک استار گیمز از آمار ساخت عجیب و غریب Red Dead 2 می گوید

به گزارش مهسان بلاگ، کمتر از ده روز تا عرضه جدیدترین ساخته راک استار گیمز باقی مانده است و نشریات و خبرگزاری های مختلف، حسابی مشغول صحبت از بازی Red Dead Redemption 2 هستند. نشریه والچر (Vulture) مصاحبه ای بلند و بالا با موسس استودیوی راک استار گیمز داشته است. دن هاوسر (Dan Houser) که یکی از تهیه کنندگان Red Dead Redemption 2 هم به شمار می رود، در این مصاحبه جزییات جالبی از بازی ارایه داده است.

موسس راک استار گیمز از آمار ساخت عجیب و غریب Red Dead 2 می گوید

دن هاوسر صحبت های خود از ساخت Red Dead Redemption 2 را با اشاره به مراحل سخت فراوری بازی شروع نموده است. هاوسر گفته است که برخی از اعضای استودیو، در هفته بیش از 100 ساعت مشغول کار روی بازی بوده اند. ساعات کاری زیاد استودیوی راک استار گیمز پیش از این هم سر و صدا راه انداخته بود و این عدد که مشخصا از سوی موسس راک استار هم ارایه می گردد، اصلا رقم کمی نیست. در سال 2010 تعدادی از خانواده های کارمندان راک استار در قالب یک نامه از این شرکت به خاطر ساعت های طولانی کار گله نموده بودند. راک آستار هم در پاسخ به این گلایه ها گفته بود از اینکه تعدادی از کارمندان سابق این شرکت از وضعیت خود ناراضی بودند، ناراحت هستند و اگر زمانی که در استودیو صرف نموده بودند لذت بخش و آزادانه نبوده، امیدوار هستند تا یک محیط کار بهتر پیدا نمایند.

استودیوهای بازی سازی معمولا در ماه های پایانی ساخت یک بازی، زمان های زیادی روی ساخت بازی صرف می نمایند. دن هاوسر می گوید که در سال 2018 هفته های زیادی وجود داشته که اعضای راک استار 100 ساعت روی ساخت Red Dead Redemption 2 کار می نموده اند.

می دانیم که راک استار گیمز با Red Dead Redemption 2 می خواهد بزرگترین ساخته خودش و شاید بزرگترین ساخته صنعت بازی را ارایه دهد. دن هاوسر در مصاحبه خود می گوید که بازی 300 هزار انیمیشن مختلف و 500 هزار جمله دیالوگ دارد.

نشریه ی والچر نوشته است که ظاهرا تمام کردن بازی حدود 65 ساعت طول می کشد؛ البته نمی دانیم این 65 ساعت فقط بخش داستانی را شامل می گردد، یا با در نظر دریافت مراحل و فعالیت های فرعی تخمین زده شده است.

موسس راک استار گیمز می گوید که بازی طولانی است، ولی با این حال حتی 5 ساعت آن را کم کردند. این 5 ساعت شامل داستان های مختلفی بوده که بخشی از آن، درگیری های عاطفی شخصیت اصلی بازی را نشان می داده و به طور کلی آن را حذف نموده اند. از طرفی، دن هاوسر می گوید که برخی ماموریت هایی که برای بازی در نظر گرفته بودند، آن طور که دوست داشتند زیبا از آب در نیامده بودند، در نتیجه به طور کلی حذف شان کردند.

مقاله منتشر شده از Red Dead Redemption 2 هم چنین می گوید که فیلم نامه بازی، 2000 صفحه بوده است. راک استار برای ضبط انیمیشن های بازی و موشن کپچر از 1200 بازیگر استفاده نموده است. از این تعداد، 700 نفر همزمان با ضبط موشن کپچر صداگذاری هم شده اند. دن هاوسر می گوید: از نظر تعداد بازیگر، ما از هر چیز دیگری بزرگتر هستیم. ضبط تمام موشن کپچرهای بازی 2200 روز طول کشیده است؛ طوری که از سال 2013 مشغول ضبط موشن کپچر هستند.

در پاسخ به این سوال که آیا قسمت بعدی را می سازند یا نه، دن هاوسر پاسخ داده است که چنین چیزی امکان دارد، ولی فعلا به آن فکر نمی نمایند و باید شرایط را بسنجند.

بازی Red Dead Redemption 2 قرار است در روز 26 اکتبر (4 آبان) روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن4 عرضه گردد.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 بهمن 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2131

به "موسس راک استار گیمز از آمار ساخت عجیب و غریب Red Dead 2 می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسس راک استار گیمز از آمار ساخت عجیب و غریب Red Dead 2 می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید