نگرانی رونالدو از به خطر افتادن امنیتش در بازگشت به مادرید

به گزارش مهسان بلاگ، مهاجم یوونتوس از مقامات اسپانیایی خواسته که امنیت او را برای سفر اجباری اش به پایتخت اسپانیا تأمین نمایند.

نگرانی رونالدو از به خطر افتادن امنیتش در بازگشت به مادرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه موندودپورتیوو، کریستیانو رونالدو فردا (سه شنبه) باید به مادرید برگردد تا در آخرین جلسه رسیدگی به پرونده تخلف مالیاتی اش شرکت کند. او اما نگران است امنیتش در سفر به شهری که 9 سال از دوران بازیگری اش را در آن سپری کرد به خطر بیفتد و به همین دلیل از مقامات قضایی اسپانیا خواسته است شرایطی را مهیا کند تا مجبور نباشد که از میان جمعیت حاضر در بیرون از دادگاه خودش را به مراسم محاکمه برساند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، وکلای رونالدو به صورت رسمی از دادگاه رسیدگی نماینده به پرونده او درخواست نموده که امنیت او را تأمین نمایند به این نحو که او را از پیاده پیمودن مسافت موجود میان محل توقف خودرویش تا ورودی ساختمان دادگاه معاف کند.

رونالدو از مسئولان دادگاه خواسته شرایطی برای او فراهم گردد تا بتواند از داخل پارکینگ دادگاه بدون آنکه احتیاج به عبور از میان مردم و خبرنگاران باشد، بتواند مستقیماً خودش را به اتاق محاکمه برساند.

این تقاضای رونالدو در حالیست که لیونل مسی، در مراسم محاکمه اش در ماه ژوئن سال 2016، به خاطر تخلفی مشابه، همراه با برادر و پدر خود، تحت حفاظت بعضی از نیروهای امنیتی باشگاه بارسلونا مجبور به عبور از میان عموم مردم و خبرنگاران شد تا خودش را به جلسه محاکمه برساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4740

به "نگرانی رونالدو از به خطر افتادن امنیتش در بازگشت به مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی رونالدو از به خطر افتادن امنیتش در بازگشت به مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید