نیکوکاران یزدی 12 میلیارد تومان به نیازمندان یاری کردند

به گزارش مهسان بلاگ، محسن علیزاده در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به مشارکت بسیار خوب خیران استان یزد در طرح های مشارکتی کمیته امداد گفت: خیران در قالب این طرح ها طی پنج ماه نخست امسال، 12 میلیارد و 180 میلیون تومان به نیازمندان یاری کردند.

نیکوکاران یزدی 12 میلیارد تومان به نیازمندان یاری کردند

وی مطرح نمود: این یاری ها در قالب طرح های مشارکتی از جمله یاری های مبتنی بر احتیاج محرومان، صدقات، اکرام ایتام و محسنین، زکات و کفاره به احتیاجمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد یاری پرداخت گردیده است.

علیزاده همچنین یادآور شد: در حال حاضر حدود 20 هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 36 هزار نفر از خدمات مختلف حمایتی کمیته امداد در استان یزد استفاده می نمایند که بیش از 14 هزار خانوار تحت حمایت با جمعیت 23 هزار نفر مشمول دریافت یاری هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با بیان اینکه یاری های اهدایی در همان محل جمع آوری گردیده برای برطرف احتیاج محرومان و مددجویان منطقه هزینه می گردد، اعلام کرد: 4 میلیارد و 842 میلیون تومان از یاری های اهدایی در پنج ماهه نخست امسال غیر نقدی و 7 میلیارد و 338 میلیون تومان نقدی بوده است.

علیزاده با بیان اینکه 3 میلیارد و 900 میلیون تومان از یاری های اهدایی مبتنی بر احتیاج محرومان بوده است، اضافه نمود: یاری های اهدایی مبتنی بر احتیاج به محرومان برای تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت، درمان، خرید و ساخت مسکن، اشتغال، معیشت، امور فرهنگی مددجویان و آزادی زندانیان آبرومند جرائم غیر عمد هزینه گردیده است.

وی ادامه داد: 3 میلیارد تومان از یاری های اهدایی طی پنج ماهه نخست امسال در قالب صدقه، سه میلیارد و 214 میلیون تومان طرح اکرام ایتام و محسنین و 2 میلیارد و 66 میلیون تومان زکات و کفاره بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 آذر 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1248

به "نیکوکاران یزدی 12 میلیارد تومان به نیازمندان یاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکوکاران یزدی 12 میلیارد تومان به نیازمندان یاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید