وجود بخاری نفتی غیراستاندارد در 1958 کلاس استان کرمان

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، احمد اسکندری نسب عصر یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از جمله برنامه های آموزش و پرورش اجرایی کردن سند تحول بنیادین است.

وجود بخاری نفتی غیراستاندارد در 1958 کلاس استان کرمان

وی اضافه نمود: راهبردی که بر اساس سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش در سطح استان کرمان مدنظر بوده است تکریم معلم، مدیریت منابع، مدرسه پویا، یادگیری و یاددهی، نیروی انسانی و منابع دارد.

اسکندری نسب مطرح کرد: به دنبال این هستیم فضایی در آموزش و پرورش ایجاد کنیم که توانمندسازی حرفه ای و شغلی معلمان مدنظرمان است و یکی دیگر از کارهایی که می توان در معلمان انگیزه ایجاد کرد توجه به مراکز رفاهی و درمانی در سطح استان است.

وی بیان داشت: به دنبال آموزش مهارتهای زندگی و مهارت محور در سطح مدارس هستیم تا بتوانیم دانش اموزانی فعال و پرسشگر در سطح مدارس داشته باشیم.

اسکندری نسب ابراز داشت: در زمینه مدارس خیرساز در سطح استان کرمان با رشد خوبی روبرو هستیم و از ابتدای دولت تا کنون یک هزار و 800 مدرسه ساخته و در اختیار آموزش و پرورش قرار داده شده است.

مدیرکل اموزش و پرورش استان کرمان گفت: 250 کلاس درس توسط خیران در حال احداث است که تعداد زیادی از آنها در دهه فجر افتتاح می شوند و در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرند.

وی تصریح ورد: در ایام دهه فجر77 پروژه داریم که50 پروژه افتتاح و 27 پروژه کلنگ زنی می شوند.

اسکندری بیان نمود: در سطح استان کرمان 612 مدرسه تخریبی داریم و در شهرستانهای پر جمعیت استان به ویژه شهر کرمان احتیاج به احداث 361 مدرسه داریم .

وی تاکید نمود: در سطح استان کرمان 180 مدرسه چادری، 46 مدرسه کپری، 232 مدرسه خشت گلی یا بلوکی، 777 مدرسه مصالح بنایی غیراستاندارد و 170 مدرسه کانکسی داریم.

اسکندری نسب ابراز داشت: 914 مدرسه در سطح استان کرمان فاقد حصار بوده و اکثر مدارس عشایری استان به صورت چادر و کانکس هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان مطرح کرد: در مدارس سطح استان کرمان دو هزار و 943 بخاری گازی و یک هزار و 958 بخاری نفتی غیر استاندارد وجود دارد و دو هزار و 596 فضای آموزشی هیچ نوع وسیله گرمایشی وجود ندارد .

وی اضافه نمود: برای برطرف مشکل سیتم گرمایشی و سرمایشی هشت هزار و 754 کلاس درس در سطح استان کرمان احتیاج به اعتباری به مبلغ 157 میلیارد و 400 میلیون تومان داریم.

اسکندری نسب تاکید نمود: در سطح استان کرمان در حال حاضر 258 مدرسه فاقد انشعاب آب، 188 مدرسه فاقد انشعاب برق و 658 فاقد انشعاب گاز هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان مطرح کرد: 35 درصد مدارس استان غیر استاندارد هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 4289

به "وجود بخاری نفتی غیراستاندارد در 1958 کلاس استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود بخاری نفتی غیراستاندارد در 1958 کلاس استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید