کمیته فنی استقلال شمشیر دو لبه است، باید در شرایط بحرانی یاری کرد

به گزارش مهسان بلاگ، صادق ورمزیار در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص نقش کمیته فنی در عملکرد استقلال گفت: به نظرم کمیته فنی می تواند نقش بسیار مثبتی برای استقلال داشته باشد. بزرگان خوبی در این کمیته هستند و همه از تجربیات بالایی برخوردارند و می توانند در شرایط بحرانی به شفر یاری نمایند. البته به شرط اینکه شفر اعتقادی به کمیته فنی داشته باشد و با اعضای این کمیته هماهنگ باشد.

کمیته فنی استقلال شمشیر دو لبه است، باید در شرایط بحرانی یاری کرد

وی در خاتمه گفت: کمیته فنی مثل شمشیر دولبه می ماند، هم می تواند تاثیرگذار باشد و هم می تواند کارایی برای استقلال نداشته باشد اما امیدوارم این کمیته در تمامی مسائل فنی استقلال نقش پررنگی داشته باشد و تاثیر بسزایی در موفقیت استقلال بوجود بیاورد.

ورمزیار در خصوص حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان هم گفت: به پرسپولیس، طرفداران و بازیکنانش تبریک می گویم. آنها عملکرد فوق العاده ای داشتند و کار بزرگی انجام دادند. حالا باید به مصاف کاشیما از ژاپن بروند که دیدار بسیار سختی خواهند داشت.

این پیشکسوت فوتبال ایران اعلام نمود: برانکو توانست با نفراتی که در اختیار دارد عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشته باشد و امیدوارم این تیم بتواند به عنوان نماینده ایران به جام قهرمانی دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2381

به "کمیته فنی استقلال شمشیر دو لبه است، باید در شرایط بحرانی یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته فنی استقلال شمشیر دو لبه است، باید در شرایط بحرانی یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید