آتش سوزی کالیفرنیا سوپر استار NBA را از خانه اش فراری داد!

به گزارش مهسان بلاگ، ستاره 34 ساله تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز مجبور به ترک خانه های شان شدند. او دقایقی قبل از ساعت 4 صبح روز دوشنبه پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد و در آن نوشت که مجبور شده خانه اش را به صورت اضطراری تخلیه کند.

آتش سوزی کالیفرنیا سوپر استار NBA را از خانه اش فراری داد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لبران جیمز جزو آن دسته از افرادی بوده که خانه های شان را در پی وقوع آتش سوزی مهیب در ایالت کالیفرنیا ترک کردند. در ابتدای هفته جاری آتش سوزی گسترده ای در تپه های نزدیک به منطقه موزه گتی در شهر لس آنجلس به وقوع پیوست و خطراتی را برای ساکنان این شهر ایجاد کرد.

به همین دلیل گروهی از مردم شهر از جمله ستاره 34 ساله تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز مجبور به ترک خانه های شان شدند. او دقایقی قبل از ساعت 4 صبح روز دوشنبه پیغامی در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد و در آن نوشت که مجبور شده خانه اش را به صورت اضطراری تخلیه کند و اکنون به دنبال محلی جدید برای اسکان خانواده اش می شود. او در این پیغام نوشت که میزان آتش سوزی نگران کننده است و به هیچ وجه نمی توان آن را شوخی گرفت.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24384

به "آتش سوزی کالیفرنیا سوپر استار NBA را از خانه اش فراری داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی کالیفرنیا سوپر استار NBA را از خانه اش فراری داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید