آذرنیا: جام حذفی نزدیکترین راه به لیگ قهرمانان آسیاست، درباره جذب رامین رضائیان صحبتی نمی کنم

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست تراکتورسازی می گوید هدف تیمش قهرمانی در جام حذفی است.

آذرنیا: جام حذفی نزدیکترین راه به لیگ قهرمانان آسیاست، درباره جذب رامین رضائیان صحبتی نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، تراکتورسازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود. حسن آذرنیا سرپرست باشگاه تراکتورسازی پس از تعیین شدن قرعه این تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار کرد: جام حذفی، جام شگفتی هاست. از شانس ما تیم های لیگ برتری به هم خوردند. امیدوارم در جام حذفی موفق عمل کنیم. نزدیک ترین راه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا جام حذفی است. امیدوارم به آن چیزی که در حد نام تراکتورسازی است برسیم.

او اضافه کرد: ما تیم خوبی داریم و مربی بزرگی به تیم ما آوردیم به نظر من یک رنسانس بزرگ در فوتبال ایران اتفاق افتاده است. امیدوارم در ماراتن لیگ برتر عملکرد خوبی داشته باشیم. هدف تراکتورسازی کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی است. ان شاءالله بتوانیم خواسته طرفداران مان را برآورده کنیم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت جذب رامین رضاییان اظهار کرد: یک گروه ویژه از طرف مالک باشگاه حضور دارد تا الان احسان حاج صفی، اشکان دژاگه و مسعود شجاعی جذب تراکتورسازی گردیده اند. در مورد رامین رضائیان نمی توانم اظهارنظری کنم. چون گروهی که در حال مذاکره هستند پس از امضای قرارداد به ما اعلام می نمایند که حضور این بازیکن قطعی گردیده است یا نه؟

آذرنیا در پاسخ به این سوال که آیا 500 هزار یورو برای به خدمت دریافت حاج صفی به باشگاه المپیاکوس داده اند، مطرح کرد: این اخبار شایعه است باشگاه سپاهان از کجا می داند که ما چقدر برای رضایتنامه حاج صفی پرداخت نموده ایم. هر کس در این فوتبال مایل است که حرف هایی که دوست دارد را بگوید.

او در ادامه درباره انتقال هری فوریستر به ماشین سازی تبریز که با توجه به مشترک بودن مالکان تراکتورسازی و ماشین سازی شائبه هایی را به وجود آورده بود، گفت: اگر شما فوتبال را دیده باشید تراکتورسازی ضمن احترام به تیم همشهری یعنی ماشین سازی موقعیت های زیادی مقابل این تیم داشت به نظرم حق ما پیروزی بود. اصلا مسائلی که درباره انتقال فوریستر عنوان گردیده صحت ندارد. با توجه به اینکه تراکتورسازی احتیاج به مدافع خارجی داشت فوریستر به ماشین سازی منتقل شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 991

به "آذرنیا: جام حذفی نزدیکترین راه به لیگ قهرمانان آسیاست، درباره جذب رامین رضائیان صحبتی نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذرنیا: جام حذفی نزدیکترین راه به لیگ قهرمانان آسیاست، درباره جذب رامین رضائیان صحبتی نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید