آشنایی با سرگرمی های پوکت

به گزارش مهسان بلاگ، سرگرمی های پوکت

سرگرمی های پوکت را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که تور پوکت را لذت بخش تر خواهند کرد. پوکت به عنوان بزرگترین جزیره تایلند شناخته می گردد که هرساله میزبان خیل عظیمی از گردشگران از سراسر دنیا می باشد و می توانید بهترین لحظات را در این جزیره تجربه نمایید. این جزیره 540 کیلومتر مربع مساحت داشته و بیشتر مردم این جزیره چینی و یا تایلندی هستند. دمای هوای این جزیره در اکثر اوقات 21 الی 34 درجه می باشد و امکان سفر به پوکت در تمامی فصول وجود خواهد داشت و به همین دلیل تور پوکت در هر زمان از سال در دسترس بوده و می توانید به سادگی در آنها شرکت نمایید. بهترین زمان سفر به پوکت را می توان اواخر فصل بهار و اوایل فصل پاییز دانست چرا که در این فصول بارش باران کمتر بوده و دمای هوا مناسب خواهد بود. این جزیره سواحلی دارد که بی شک همه را مات و مبهوت خود خواهد ساخت و در این سواحل می توانید بهترین لحظات را تجربه نمایید. سرگرمی های پوکت را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که بعضی از آنها مربوط به دریا و بعضی در سطح شهر قرار گرفته اند. این جزیره مملو از جنگل هایی است که در آنها می توانید انواع موجودات و حیوانات زنده را مشاهده نمایید و در اغلب بخش های جنگل، حیوانات سازماندهی شده و می توانید انواع پرندگان رنگارنگ را شاهد باشید. قبل از شرکت در تور پوکت بهتر است با بعضی از سرگرمی های پوکت آشنایی داشته باشید تا بتوانید بیشترین لذت را از سفر خود ببرید. در ادامه به بعضی از مهمترین سرگرمی های پوکت اشاره کرده ایم:

آشنایی با سرگرمی های پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

خرید از جمله سرگرمی های پوکت

بازار های متعددی در سطح شهر پوکت وجود دارند که می توانید از خرید لذت ببرید اما بازار آخر هفته پوکت که به صورت شبانه برگزار می گردد از جمله بهترین سرگرمی های پوکت به شمار می رود. این بازار در نزدیکی شهر واقع شده و شب هنگام برگزار می گردد و از این مرکز می توانید انواع سوغاتی ها را خریداری نمایید. این بازار می تواند به عنوان یکی از بهترین تجربه ها برایتان باشد و تماشای شور و تکاپو مرد بسیار لذت بخش خواهد بود. از جمله اقلامی که از این مرکز می توانید خریداری نمایید می توان به عتیقه جات، لباس های محلی، میوه جات و… اشاره کرد. مردم محلی و همچنین گردشگران گشت و گذار در این بازار را از جمله سرگرمی ها می دانند و گردشگران بسیاری از این بازار دیدن می کنند. قیمت اقلام نیز در این بازار مناسب بوده و علاوه بر یک سرگرمی لذت بخش می توانید اقلام مورد احتیاج و سوغاتی های خود را با نازلترین قیمت ها خریداری نمایید. به موقع رسیدن می تواند یکی از ضروریات باشد چرا که در صورت دیر کردن بعضی از مغازه ها بسته خواهند بود. از دیگر سرگرمی های پوکت در این بازار می توان به خوردن انواع خوراکی های خوشمزه اشاره کرد چرا که مراکز متعددی اقدام به ارائه خدمات نموده اند که می توانید بهترین خوراکی ها را از آنها خریداری نمایید.

ساحل کاتا نوی بیچ

همانطور که در بخش اول نیز به آن اشاره شد سواحل پوکت از جمله سرگرمی های پوکت به شمار می روند و می توانید سواحل بسیاری را در این جزیره شاهد باشید که انواع خدمات برای مسافران در نظر گرفته شده و می توانید بهترین لحظات را در آنها پشت سر بگذارید. یکی از بهترین سواحل این جزیره را می توان ساحل کاتا نوی بیچ دانست که این ساحل خلیجی کوچک می باشد و با اینکه اندازه کوچکی دارد بسیار زیبا بوده و هر کسی را جذب خود خواهد کرد. در این ساحل می توانید به شنا کردن پرداخته و یا از قایقرانی لذت ببرید چرا که مراکز بسیاری در این ساحل اقدام به ارائه خدمات در رابطه با قایقرانی نموده اند که می توانید به صورت خانوادگی و یا تکی از این قایق ها استفاده نمایید. این ساحل می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای ریلکس کردن باشد چرا که می توانید به راحتی در آن استراحت نموده و از نور خورشید لذت ببرید. بهترین زمان استفاده از خدمات و سرگرمی های پوکت در ساحل کاتا نوی بیچ را می توان نوامبر و آوریل دانست چرا که در این فصول میزان بارش باران کمتر بوده و می توانید به خیال راحت به شنا کردن بپردازید.

چشم انداز های کارون از جمله سرگرمی های پوکت

در جنوب ساحل کاتا نوی چشم انداز کارون قرار گرفته است که زیبایی منحصر به فرد آن توجه همگان را به خود جلب خواهد کرد. ارتفاعات کارون می تواند یکی از بهترین سرگرمی های پوکت باشد چرا که می توانید بهترین منظره عمرتان را از این بخش مشاهده نمایید. این مرکز معمولا مملو از گردشگران خواهد بود و در تمامی اوقات گردشگرانی آن را انتخاب می کنند. از این مرکز می توانید در هر طرف خود منظره ای زیبا شاهد باشید. یک طرف کارون را دریای آندامان و سمت دیگر را سواحل غربی پوکت در برگرفته اند. تماشای دریا از بالای ارتفاعات کارون حس تازگی خواهد داشت و شما را به اوج آرامش خواهد رساند.

بازی با ببر ها از جمله سرگرمی های پوکت

بی شک نام بازی با ببر برای بسیاری خوف برانگیز می باشد اما یکی از بهترین سرگرمی های پوکت را می توان بازی کردن با ببرها دانست. در این مرکز می توانید حتی ببرها را لمس کنید و نباید نگران هیچ گونه آسیب دیدگی باشید چرا که تمامی موارد ایمنی رعایت شده و امکان بروز مشکل وجود نخواهد داشت. باغ وحش تایگر کینگ دام محل نگهداری این ببرها می باشد و ببر هایی که می توانید با آنها بازی کنید از بدو تولد در این باغ وحش نگهداری شده اند. ساعت 7 بعد از ظهر زمان غذا دادن به این ببرها می باشد و گردشگران اجازه غذا دادن به آنها خواهند داشت. اول وقت می تواند مناسب ترین زمان برای مراجعه باشد چرا که با نزدیک شدن به بعد از ظهر فضا شلوغ تر خواهد شد. هزینه ورود به این باغ وحش مقداری بالا می باشد اما ارزش دیدن خواهد داشت و می توانید بهترین لحظات را در آن تجربه نمایید. این باغ وحش کار خود را از قرن 18 شروع نموده است و در طول فعالیت خود مشهوریت بسیاری پیدا نموده است.

کلاس های آشپزی از جمله سرگرمی های پوکت

یکی دیگر از معروف ترین سرگرمی های پوکت می توان به کلاس های آشپزی اشاره کرد که با شرکت در این کلاس ها می توانید طریقه پخت انواع غذاهای تایلندی را فراگیرید. کسانی که به آشپزی علاقه دارند شرکت در این کلاس ها مناسب ترین انتخاب خواهد بود. تمامی آموزش ها در قالب سنتی هستند و می توانید طریقه پخت بهترین غذا ها را فراگیرید. پس از اینکه طریقه پخت غذاهای تایلندی را فرا گرفتید می توانید بهترین غذا ها را در منزل طبخ نمایید. این کلاس ها در تمامی اوقات روز برگزار می شوند و انواع غذاهای صبحانه، ناهار و شام را می توانید تهیه نمایید. پس از اتمام کار طبخ نیز می توانید غذاها را نوش جان نمایید.

سرگرمی های ذکر شده تنها بخشی از سرگرمی های پوکت هستند و در این جزیره شاهد سرگرمی های متعددی خواهید بود و بی شک تور پوکت می تواند به عنوان یکی از بهترین تجربه های زندگیتان باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 15062

به "آشنایی با سرگرمی های پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با سرگرمی های پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید