آغاز به کار هیئت انتخاب پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش مهسان بلاگ، مرحله دوم بازبینی آثار واصله به دبیرخانه پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از هفته اول آبان ماه آغاز شده است.

آغاز به کار هیئت انتخاب پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم رشد، همزمان با سرانجام یافتن مهلت دریافت آثار، دومین مرحله از فرایند بازبینی و ارزیابی فیلم های بخش بین الملل و بخش ملی از روز اول آبان ماه آغاز شده است.

روح الله مالمیر رئیس هیئت انتخاب پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در این خصوص اعلام کرد: اولین مرحله بازبینی و بررسی آثار این دوره از جشنواره از دهم مهرماه آغاز شدکه پس از سرانجام مهلت تمدید شده دریافت آثار در عصر روز جمعه 30 مهرماه، مرحله دوم ارزیابی آثار از صبح روز شنبه اول آبان ماه از طریق شش گروه سه نفره از کارشناسان آموزشی و استادان عرصه فیلم و سینما آغاز شده است. 18 نفر داور در گروه های داستانی کوتاه، داستانی بلند، مستند کوتاه، مستند بلند و پویانمایی در دو بخش بین الملل و ملی در حال داوری آثار راه یافته به مرحله دوم هیئت انتخاب هستند که پیش بینی می شود داوری اعضای محترم هیئت انتخاب دوم، تا سرانجام آبان ماه به طول انجامد.

رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم رشد در خصوص آثاری که تا 30 مهرماه در سایت جشنواره فیلم رشد ثبت نام شده اند و فاقد لینک بارگذاری شده بوده اند؛ اضافه نمود: دبیرخانه فیلم رشد همچنان پذیرای آثاری است که تا قبل از سرانجام مهلت ثبت نام به صورت فیزیکی از طریق پست ارسال شده اند و در صورت داشتن کد رهگیری، در چرخه داوری قرار خواهند گرفت. از این رو نیازی به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری صاحبان آثار به دبیرخانه فیلم رشد نمی باشد.

مالمیر در خصوص اعلام اسامی داوران هیئت انتخاب یادآوری نمود که همچون روال سال های قبل، اسامی داوران پس از سرانجام کار در هر گروه، متعاقباً اعلام خواهد شد. بنابر اعلام دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم رشد در این دوره از جشنواره 3155 فیلم ایرانی و خارجی از 105 کشور جهان دریافت شده است که 2320 فیلم از کشورهای خارجی و 1175 فیلم از داخل ایرانی در بخش های بین الملل، معلمان، دانشجومعلمان و دانش آموزان بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 100637

به "آغاز به کار هیئت انتخاب پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد" امتیاز دهید

1 کاربر به "آغاز به کار هیئت انتخاب پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار هیئت انتخاب پنجاه ویکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید