آگوئرو برای عقد قرارداد با آبی و اناری پوشان وارد بارسلونا شد

به گزارش مهسان بلاگ، ستاره آرژانتینی پیشین تیم فوتبال منچسترسیتی برای پیوستن به لیونل مسی، خودش را به شهر بارسلونا رساند.

آگوئرو برای عقد قرارداد با آبی و اناری پوشان وارد بارسلونا شد

به گزارش خبرنگاران، نشریه سان انگلیس به نقل از فابریتزیو رومانو خبرنگار معروف ایتالیایی نوشته است که سرخیو آگوئرو شب گذشته (یکشنبه) برای عقد قرارداد با تیم فوتبال بارسلونا وارد شهر شهر بارسلونا شد.

طبق اعلام این نشریه؛ ستاره آرژانتینی که شنبه مقابل چلسی در فینال لیگ قهرمانان اروپا، آخرین بازی خود را برای منچسترسیتی انجام داد، امروز تست پزشکی اش را در مرکز تمرینی تیم فوتبال بارسلونا انجام خواهد داد و با پذیرفته شدن در آن پای برگه قرارداد دو ساله اش با بارسلونا را امضا خواهد نمود.

جذب آگوئروی 32 ساله برای بارسلونا نه تنها از نظر اقتصادی به خاطر آزاد بودن این بازیکن سودمند است بلکه باعث شده که لیونل مسی فعلاً از فکر ترک نوکمپ خارج گردد، البته مسی هنوز به صورت رسمی قراردادش را تمدید ننموده اما با بازگشت خوان لاپورتا به مسند ریاست باشگاه و حالا ورود آگوئرو بعید به نظر می رسد که او بخواهد خواسته تابستان سال گذشته اش را تکرار کند.

اریک گارسیا مدافع 20 ساله منچسترسیتی که او نیز قراردادش با این تیم تمام شده، دیگر بازیکنی است که بارسلونا او را از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس جذب خواهد نمود.

جورجینو واینالدوم هافبک هلندی و 30 ساله لیورپول هم گویا موافقت خود را برای پیوستن به بارسلونا اعلام نموده و با نقش بستن امضای طرفین روی برگه قرارداد، او نیز به کاتالان ها ملحق می گردد. بارسلونا اما در آستانه خرید یک بازیکن هلندی دیگر هم واقع شده است که او ممفیس دپای، بال تیم لیون است که او نیز مانند سه بازیکن دیگر قراردادش به خاتمه رسیده است.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 88891

به "آگوئرو برای عقد قرارداد با آبی و اناری پوشان وارد بارسلونا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آگوئرو برای عقد قرارداد با آبی و اناری پوشان وارد بارسلونا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید