اخباری برترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا 2021

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی سنگربان تراکتور عنوان برترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا2021 را به خوداختصاص داد.

اخباری برترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا 2021

نخستین نظرسنجی سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای انتخاب تیم منتخب فصل گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2021 که اختصاص به بهترین گلر مسابقات داشت، صبح امروز به سرانجام رسید و محمدرضا اخباری سنگربان تراکتور با اقتدار توانست این عنوان را از آنِ خود نماید.

اخباری که پیش از این در یک نظرسنجی دیگر به عنوان بهترین دروازه بان مرحله گروهی شناخته شده بود، در این نظرسنجی نیز در رقابت با دروازه بانان تیم های الهلال عربستان، اف سی گوا هند، اولسان هیوندای کره جنوبی و ناگویا ژاپن توانست 54.91 درصد آراء کاربران سایت AFC را کسب نموده و بهترین گلر لیگ قهرمانان آسیا 2021 لقب بگیرد.

دروازه بان تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا 2021 درخشش خیره کننده ای در ترکیب این تیم داشت و در 7 بازی فقط 4 گل دریافت کرد. ضمن اینکه وی با 5 کلین شیت متوالی در حدود 500 دقیقه پیروز شد رکورد بیشترین زمان بسته نگه داشتن دروازه در بین دروازه بانان تیم های کشورمان در تاریخ این مسابقات را نیز به نام خود ثبت کند.

tani-buy.ir: مجله تانی بای، مقالات اقتصادی و کسب و کار

bigkurosh.ir: مجله کوروش بزرگ، وبلاگ خبری، تاریخی و تحلیلی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 105139

به "اخباری برترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخباری برترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید