اسباب بازی های نانویی دارای تاییدیه می شوند

به گزارش مهسان بلاگ، ستاد توسعه نانو به منظور حمایت از شرکت های فعال در زمینه اسباب بازی نانویی میخواهد تاییدیه برای محصولات این شرکت ها صادر کند.

اسباب بازی های نانویی دارای تاییدیه می شوند

به گزارش خبرنگاران، در یک سال گذشته ستاد توسعه فناوری نانو کوشش نموده است تا این فناوری را وارد صنعت اسباب بازی کند؛ از این رو دو محور ترویج نانو با اسباب بازی و ارتقاء کیفیت اسباب بازی ها با یاری فناوری نانو را در دستور کار خود قرار داده است.

بر این اساس ستاد نانو با حضور در پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی بخشی از این دستاوردها را برای علاقه مندان عرضه نموده است. در بخشی از این نمایشگاه بازدیدنمایندگان می توانند از نوعی بازی آموزشی برای یادگیری مفاهیم حوزه فناوری نانو بازدید نمایند که این بازی توسط یکی از شرکت های فعال در حوزه نانوفناوری ارائه شده است. در این بازی مفهوم راهبرد بالا به پایین و پایین به بالا در فراوری مواد نانویی به شکلی ساده به دانش آموزان آموزش داده می گردد. ستاد توسعه فناوری نانو در بخش ترویجی نیز اقدام به تدوین کتابچه ای برای تبیین انواع بازی ها با محور فناوری نانو نموده است.

این ستاد میخواهد برای سامان دهی بازار محصولات آموزشی و اسباب بازی ها با موضوع فناوری نانو اقدام به ارائه تاییدیه ای کند که فراورینمایندگان مدعی ساخت محصولات آموزشی و اسباب بازی های آموزشی نانو به وسیله اخذ این تاییدیه بتوانند از حمایت های ستاد نانو برای توسعه فعالیت ها و بازار محصولات خود استفاده نمایند.

در بخش ارتقاء اسباب بازی با فناوری نانو، در پنجمین جشنواره ملی اسباب بازی غرفه ای تدارک دیده شده است که در آن بعضی از فناوری های نانویی موجود در کشور که می توانند به ارتقاء صنعت اسباب بازی یاری نمایند، ارائه می گردد. فناوری هایی نظیر پوشش های آبگریز یا نانوکامپوزیت های پلیمری می توانند به ارتقاء کیفیت اسباب بازی های فراوری داخل کشور یاری شایانی نمایند.

سومین نمایشگاه ترویجی بازی و اسباب بازی همزمان با پنجمین جشنواره ملی بازی و اسباب بازی از هفتم دی ماه در مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان شروع به کار نموده و تا سیزدهم دی ماه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با همکاری ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی ریاست جمهوری و کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 32092

به "اسباب بازی های نانویی دارای تاییدیه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسباب بازی های نانویی دارای تاییدیه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید