اعلام جزئیات راه اندازی باشگاه معلمان فیلمساز در آینده نزدیک

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی جزئیات راه اندازی باشگاه معلمان فیلمساز و تولیدکننده محتوای الکترونیکی را تشریح کرد.

اعلام جزئیات راه اندازی باشگاه معلمان فیلمساز در آینده نزدیک

محمدابراهیم محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، از راه اندازی سه باشگاه معلمان در سال تحصیلی جاری خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی سه باشگاه معلمان را پیش بینی کرده ایم که باشگاه معلمان فیلم ساز از جمله آنهاست که احتمالا در هفته آینده آن را راه اندازی کنیم.

وی افزود: فراخوان باشگاه منتشر و رابطین مشخص شده اند. استان ها معلمان فیلمساز خود را معرفی و فیلم های مختلفی را از آنها دریافت کرده ایم.

مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه یکی از بخش های برجسته جشنواره پنجاهم فیلم رشد، رونمایی و معرفی باشگاه معلمان فیلمساز است گفت: برای اولین بار این فرصت فراهم شده تا معلمان فیلمساز متناسب با دانش و تجربه خودشان فیلم هایی که تولید کرده اند را به ثبت برسانند.

محمدی ادامه داد: فیلم هایی که می توانند در چرخه یاددهی و یادگیری قرار بگیرند، مورد حمایت سازمان واقع خواهند شد و به لحاظ ضمن خدمت فرهنگیان نیز از امتیازات خاصی برخوردار می شوند.

وی با اشاره به اینکه آموزش های لازم به معلمانی که عضو باشگاه شده اند ارائه می شود، مطرح نمود: این اتفاق، اتفاق بی سابقه و مبارکی است و منجر به شناسایی و بهره برداری از توانمندی فعالین فرهنگی می شود که می توانند همسو با محتوای کتاب درسی، فیلم هایی تولید کنند.

مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری های آموزشی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، افزود: این فیلم ها در شبکه رشد معرفی می شوند. ضمن آنکه حمایت مادی از آثار اجرا شده و می تواند در کتاب الکترونیکی که در دست تهیه داریم مورد استفاده قرار بگیرد. اکنون بحث کتاب الکترونیکی و واقعیت اضافه کرده مطرح است و می توان فیلم های تولید شده را از طریق کیو آر کد، در دسترس قرار داد.

محمدی با بیان اینکه یکی دیگر از باشگاه های معلمان، باشگاه معلمان تولید کننده محتوای الکترونیکی است، گفت: بیش از 80 هزار معلم داریم که در جشنواره های تولید محتوای الکترونیکی مشارکت داشته اند که آنها را در قالب باشگاه ساماندهی می کنیم تا هم آموزش دریافت کنند، هم کارها به اشتراک گذاشته شده و از کارهای خوب حمایت صورت گیرد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی | مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 65562

به "اعلام جزئیات راه اندازی باشگاه معلمان فیلمساز در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات راه اندازی باشگاه معلمان فیلمساز در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید