افزایش مبلغ وام کرونا برای 4 میلیون خانوار خاص ، زنان سرپرست خانوار چقدر وام می گیرند؟

به گزارش مهسان بلاگ، سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا از افزایش مبلغ وام کرونایی به 4 میلیون خانوار اقشار خاص اطلاع داد و گفت: زنان سرپرست خانوار یکی از این گروه ها محسوب می شوند.

افزایش مبلغ وام کرونا برای 4 میلیون خانوار خاص ، زنان سرپرست خانوار چقدر وام می گیرند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، حسین میرزایی اظهار کرد: بر اساس مصوبه دولت 4 میلیون خانوار جزو اقشار خاص محسوب می شوند که یکی از این گروه ها زنان سرپرست خانوار هستند که اگر تعداد این خانوار یک نفر باشد، یک میلیون تومان تسهیلات دریافت می نماید، دو تا سه نفر 500 هزار تومان بیشتر می گردد و اگر خانواده 4 نفره یا بیشتر باشند، درمجموع 2 میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد.

میرزایی تاکید نمود: وزارت رفاه فقط در راستای احراز هویت، تطبیق شماره ملی با سرپرست خانوار و یارانه بگیری سرپرست را آنالیز می نماید و سپس این وام به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه صحبتش در مورد تهیه سیمکارت برای سرپرستان خانواری که سیمکارتی به اسمشان نیست، گفت: از این افراد تقاضا داریم برای خرید سیمکارت مراجعه حضوری نداشته باشند و اینترنتی برای این کار اقدام نمایند.

وی گفت: این افراد پس از تهیه سیمکارت تا 7 اردیبهشت مهلت دارند کد ملی خود را به سامانه 6369 ارسال نمایند و اگر هم مسئله ای برای ارسال پیامک داشتند، در تنظیمات گوشی خود مشکل را رفع نمایند.

وی تاکید نمود: پس از ارسال پیامک، وزارت رفاه پیامکی مبنی بر اینکه درخواستشان ثبت شده و منتظر آنالیز باشند، برایشان ارسال می نماید که فقط با سرشماره وزارت رفاه (V. Refah) این امر اتفاق می افتد.

میرزایی با اشاره به اینکه سامانه و مرکزی برای تماس نداریم، گفت: هموطنان مراقب کلاهبرداری ها باشند و تماس هایی غیر از سر شماره های اعلام شده را پاسخ ندهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 45963

به "افزایش مبلغ وام کرونا برای 4 میلیون خانوار خاص ، زنان سرپرست خانوار چقدر وام می گیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مبلغ وام کرونا برای 4 میلیون خانوار خاص ، زنان سرپرست خانوار چقدر وام می گیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید