امین زندگانی و عسل بدیعی مهمان مردم تاجیکستان در آی فیلم 2

به گزارش مهسان بلاگ، پخش سریال تلویزیونی تا صبح به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و مجید جوانمرد از امروز(چهارشنبه) برای مردم تاجیکستان و افغانستان شروع می گردد.

امین زندگانی و عسل بدیعی مهمان مردم تاجیکستان در آی فیلم 2

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، به مناسبت نزدیک شدن به دهه فجر، آی فیلم 2 سریال تا صبح را برای مخاطبان فارسی زبان تاجیکستان و افغانستان به نمایش می گذارد.

تا صبح در خصوص مستانه دختر جوانی است که در مبارزات انقلابی شرکت فعال دارد. او با عمویش که یکی از افسران عالی رتبه شاهنشاهی است، زندگی می نماید. سیاوش پسرعمویش که در خارج از کشور اقامت دارد، با سرانجام تحصیلات دانشگاهی به ایران بازمی گردد و به صف مبارزان انقلابی می پیوندد و ....

این سریال به تهیه کنندگی سیداحمد میرعلایی محصول سال 1385 شبکه پنج سیماست. عسل بدیعی، امین زندگانی، پروانه معصومی، محمد کاسبی، مجید مظفری، رامتین خداپناهی، افشین سنگ چاپ، زهره حمیدی و ... بازیگران اصلی این سریال هستند.

این مجموعه تلویزیونی در 28 قسمت 45 دقیقه ای از فردا، هر شب ساعت 20 به وقت کابل، 19 به وقت تهران و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان پخش می گردد و تکرار آن در سه نوبت با فاصله شش ساعت خواهد بود.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 33412

به "امین زندگانی و عسل بدیعی مهمان مردم تاجیکستان در آی فیلم 2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امین زندگانی و عسل بدیعی مهمان مردم تاجیکستان در آی فیلم 2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید