انتخاب مجدد علی نژاد به عنوان عضو هیات رئیسه جهانی ووشو

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو ایران که از سال 2007 به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی فعالیت می کند، در انتخابات امروز فدراسیون جهانی با کسب بیشترین آرا برای چهار سال دیگر به عنوان عضو هیات رئیسه انتخاب شد.

انتخاب مجدد علی نژاد به عنوان عضو هیات رئیسه جهانی ووشو

همچنین با توجه به عدم ثبت نام یوزای چنگ رئیس فعلی فدراسیون جهانی، گو ژو ونگ وزیر ورزش چین به عنوان تنها نامزد این بخش، رئیس فدراسیون جهانی شد.

در بخش نواب رئیس فوک از هنگ کنگ و قاره آسیا، آنتونی گو آمریکایی از قاره آمریکا، گلپ مورزوکوف از روسیه و قاره اروپا، شریف مصطفی از مصر و نماینده قاره آفریقا، والت میسینگهام از استرالیا و قاره اقیانوسیه انتخاب شدند.

همچنین ژانگ چیو پینگ از چین به عنوان دبیرکل فدراسیون جهانی، و آنگ مونگ سونگ از سنگاپور به عنوان خزانه دار انتخاب و معرفی شدند.

علاوه بر رئیس فدراسیون ایران، چونگ هیم از مالزی، جولیانو کاماچو از فیلیپین، پارک از کره جنوبی، سانی تانگ از کانادا، پترو از رومانی، پائولو آجرو از پرتغال و هنگ از هلند به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند.

این جلسه در حاشیه رقابتهای ووشو قهرمانی جهان در شانگهای برگزار شد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 22924

به "انتخاب مجدد علی نژاد به عنوان عضو هیات رئیسه جهانی ووشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب مجدد علی نژاد به عنوان عضو هیات رئیسه جهانی ووشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید