انتخاب موسسه آموزش عالی نبی اکرم تبریز به عنوان دبیرخانه فرهنگی موسسه های غیرانتفاعی منطقه سه کشور

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-معاون دانشجویی و فرهنگی موسسه آموزش عالی نبی اکرم تبریز از انتخاب این موسسه به عنوان دبیرخانه فرهنگی موسسه های غیرانتفاعی منطقه سه کشور از سوی وزارت علوم، فناوری و تحقیقات بخاطر فعالیت های چشمگیر خود در حوزه فرهنگی خبر داد.

انتخاب موسسه آموزش عالی نبی اکرم تبریز به عنوان دبیرخانه فرهنگی موسسه های غیرانتفاعی منطقه سه کشور

شیوا ولایتی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه موسسه آموزش عالی نبی اکرم در سال 1375 با مجوز وزارت علوم به عنوان موسسه آموزش عالی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: هم اکنون 2 هزار دانشجو در 57 رشته انسانی، هنر، مهندسی و علوم پایه در این واحد مشغول آموزش هستند.

وی با بیان اینکه این موسسه بزرگترین موسسه در شمالغرب کشور و جزو بزرگترین موسسات در سطح کشور است، اضافه نمود:موسسه آموزش عالی نبی اکرم به عنوان یک واحد فرهنگی سرآمد از سوی معاون فرهنگی وزیر علوم معرفی شده است و این امر انتظارات از این واحد را بالا برده است.

وی اضافه نمود: در این موسسه در کنار برنامه های جامع آموزشی وعلمی، برنامه های فرهنگی نیز دنبال می کنیم و در این راستا برای اهداف بالایی که مدنظر داریم برنامه های متنوعی طراحی و اجرا می کنیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی نبی اکرم، یکی از اهداف این واحد در کنار آموزش های علمی را تربیت دانشجوی فرهنگی، متعهد، مسئولیت پذیر و خودساخته با توانمندی اجتماعی بیان کرد و گفت: ما به دنبال آموزش و تربیت دانشجویانی هستیم که درجامعه کنشگر بوده و بتوانند بعد از فارغ التحیصلی در امور زندگی و اشتغال توانمند باشند.

ولایتی اضافه نمود:تلاش ما بر این است که دانشجویان بعد از خاتمه تحصیلات وارد بازار کار شوند و در این راستا دفتر توانمندسازی و مرکز آموزشهای آزاد را راه اندازی کرده ایم تا مهارتهای شغلی دانشجویان ارتقا یابد.

ولایتی گفت: در این راستا جشنواره های مختلف علمی، فرهنگی و هنری برگزار شده و دانشجویان را با قبول تمام هزینه ها به جشنواره های ملی و بین المللی اعزام می کنیم تا استعدادها و خلاقیتهای دانشجویان شناسایی شده و جهت ارتقاء استعدادشان به سازمانها معرفی شوند.

وی همچنین از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره تئاتر دانشجویی پودس با همکاری معاونت اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی خبرداد و گفت: آسیب های اجتماعی، موضوعات خشونت، اعتیاد، حاشیه نشینی، خرده فرهنگ ها و طلاق از محورهای اصلی این جشنواره است.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 87379

به "انتخاب موسسه آموزش عالی نبی اکرم تبریز به عنوان دبیرخانه فرهنگی موسسه های غیرانتفاعی منطقه سه کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب موسسه آموزش عالی نبی اکرم تبریز به عنوان دبیرخانه فرهنگی موسسه های غیرانتفاعی منطقه سه کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید