اولین اقامتگاه بوم گردی شهرستان لنجان افتتاح شد

به گزارش مهسان بلاگ، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی اصفهان از افتتاح اولین اقامتگاه بوم گردی شهرستان لنجان اطلاع داد و گفت: با افتتاح این اقامتگاه تعداد اقامتگاه های بوم گردی استان اصفهان به 430 اقامتگاه افزایش یافت و تمام 24 شهرستان استان اصفهان دارای اقامتگاه بوم گردی شدند.

اولین اقامتگاه بوم گردی شهرستان لنجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، سیدعلی صالح درخشان در آیین افتتاح این اقامتگاه بوم گردی در جمع خبرنگاران توضیح داد: اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با تمام توان کوشش می نماید تا از توسعه متوازن گردشگری، به ویژه با حضور مردم جوامع بومی در این راستا حمایت کند.

درخشان در ادامه با اشاره به افتتاح اولین اقامتگاه بوم گردی شهرستان لنجان تاکید نمود:با افتتاح این اقامتگاه بوم گردی در شهرستان لنجان، تمام 24 شهرستان استان دارای اقامتگاه بوم گردی شدند و این در حالی است که تعداد اقامتگاه های بوم گردی استان به بیش از 430 عدد افزایش یافت.

او همچنین تاکید نمود: از ابتدای سال جاری تاکنون موافقت اولیه با بیش از 30 طرح گردشگری در سطح استان صورت پذیرفته، لذا معاونت سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان، آماده دریافت طرح های گردشگری سرمایه گذاران و حمایت از آنهاست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14730

به "اولین اقامتگاه بوم گردی شهرستان لنجان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اقامتگاه بوم گردی شهرستان لنجان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید