اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در سینما هجرت کرج شروع شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، همه چیز آماده است تا سینما هجرت کرج که نام قدیمی و پر خاطره ترین سینمای استان البرز را به دوش می کشد از ماندگارترین میزبانی طول خدمتش پرده برداری کند. فیلم محمد رسول الله (ص) همزمان با جشنواره مونترال کانادا و شروع اکران بین المللی آن در استان البرز نیز روی پرده می رود.

اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در سینما هجرت کرج شروع شد

تماشای فیلم توسط خانواده های معظم سرداران شهید، فرهیختگان و مدیران استانی علاوه بر اکران مردمی از جمله برنامه های اکران فیلم در سینما هجرت خواهد بود و سانس های ساعت 10، ساعت 13، ساعت 17 و ساعت 20 با توجه به زمان فیلم برای این منظور در نظر گرفته شده است.

فروش مجازی بلیط و امکان برخورداری از تخفیف ویژه تماشای فیلم به وسیله مراجعه به پایگاه مجازیwww.artalborziha.ir فراهم شده است.

البرزنشینان به منظور اطلاع از چگونگی تهیه بلیط و تماشای این فیلم با مراجعه به به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www.artalborz.ir منتظر اعلام مراکز فروش و چگونگی دریافت آن باشند.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20640

به "اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در سینما هجرت کرج شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم محمد رسول الله (ص) در سینما هجرت کرج شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید