بازطراحی خانه ای در بوداپست از گروه معماری Batlab

به گزارش مهسان بلاگ، پروژه copper and home به معنای مس و خانه پروژه بازسازی خانه ای در یک آپارتمان در بوداپست است که توسط گروه معماری Batlab اجرا شده است. یکی از اهداف این پروژه استفاده از متریال های طبیعی و هم چنین مبلمان و لوازم جانبی حداقل و ضروری بوده تا بازطراحی فضای داخلی به سبک مینیمال صورت گیرد.

مرزهای سازمان دهی معماران این پروژه تنها محدود به تخریب و یا افزودن دیوار جدیدی نبود، بلکه آن ها با استفاده از مبلمان های چند منظوره، ترکیب آشپزخانه و میز غذاخوری و طراحی یک کمد بزرگ به عنوان جارختی و کفش کن سعی در یکی کردن امکانات این خانه با هم داشتند.

بازطراحی خانه ای در بوداپست از گروه معماری Batlab

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

قبلا درباره مبلمان های استفاده شده در این پروژه در خبرنگاران خوانده بودید (دیزاین یک مبل چند منظوره برای عشایر شهری).

همان طور که در عکس ها مشاهده می کنید المان مشترک در تمامی اتاق ها، سیستم روشنایی خانه است که با استفاده از لوله های مسی و به صورت خطوطی نامنظم در سر تا سر خانه (ورودی، آشپزخانه و غذاخوری، اتاق نشیمن، اتاق مطالعه و اتاق خواب) امتداد یافته است و عنصر شاخص در طراحی دکوراسیون داخلی این پروژه نیز به شمار می رود.

این سیستم علاوه بر تأمین روشنایی، باعث تقویت وحدت بین فضاهای مختلف شده است.

منبع: دیزاین مترز
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 31453

به "بازطراحی خانه ای در بوداپست از گروه معماری Batlab" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازطراحی خانه ای در بوداپست از گروه معماری Batlab"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید