بازنشر بازی های زیبای تیم ملی بسکتبال ایران توسط فیبا

به گزارش مهسان بلاگ، فیبا مسابقات قدیمی و خاطره انگیزه تیم ملی بسکتبال ایران را در حساب های کاربری خود بازنشر نموده است.

بازنشر بازی های زیبای تیم ملی بسکتبال ایران توسط فیبا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از فدراسیون بسکتبال، پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات ورزشی، فیبا (فدراسیون جهانی بسکتبال) اقدام به انتشار بازی های قدیمی و خاطره انگیز بسکتبال در حساب های کاربری خود نموده است.

در میان لیست این مسابقات، بازی تیم های ایران و لبنان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا 2017 در لبنان نیز قرار گرفته است. این بازی با نتیجه 80 بر 70 به سود تیم ملی ایران سرانجام یافت و با این پیروزی ملی پوشان بسکتبال ایران به نیمه نهایی رسیدند. دیگر بازی ایران در این لیست ملاقات تیم های ایران و فیلیپین در جام جهانی چین 2019 است که منجر به کسب سهمیه المپیک توکیو شد.

در متن این خبر آمده است: فیبا متعهدانه با پخش روزانه بازی های کلاسیک بسکتبال روزانه ارتباط شما را با بسکتبال حفظ می نماید. بازی های قدیمی و کلاسیک از مسابقات مختلف فیبا در رسانه های اجتماعی پخش می شوند. ویدئوهای بیشتری از این قبیل نیز در کانال رسمی یوتویوب فیبا قابل مشاهده هستند. این فیلم ها شامل بازی هایی از مسابقات جام های جهانی گذشته و مسابقات انتخابی المپیک،جام های قاره ای و همچنین مسابقات مختلف جوانان خواهد بود.

مجله ابوذریون: نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

عکسفا: مجله عکسفا، عکسها و رویدادهای اخیر دنیا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 48651

به "بازنشر بازی های زیبای تیم ملی بسکتبال ایران توسط فیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشر بازی های زیبای تیم ملی بسکتبال ایران توسط فیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید