بازگشت نافرجام مصلح بعد از77 روز

به گزارش مهسان بلاگ، آیا مصلح که سال گذشته گل قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول را در شهر جم به ثمر رسانده بود، باز هم فرصت بازی در خانه پارس جنوبی را به دست خواهد آورد؟

بازگشت نافرجام مصلح بعد از77 روز

بازگشت نافرجام مصلح بعد از77 روز

در اتفاقی جالب توجه، برانکو بعد از مدت ها استفاده از محمد نادری در دفاع چپ، این بازیکن را نیمکت نشین کرد و شایان مصلح را به میدان فرستاد. مصلح که بعد از مصدومیت محمد انصاری تبدیل به مدافع چپ اصلی پرسپولیس شده و بازی های خوبی هم ارائه داده بود، آخرین بار در هفته نوزدهم لیگ یعنی روز 4 اسفند در مسجدسلیمان در ترکیب اصلی قرار گرفته بود و 9 بازی بعد از آن را از دست داد.

او در بازی با پاختاکور در تاشکند هم دقایقی به میدان رفت و در دیدار حساس با ماشین سازی بعد از 77 روز دوباره در ترکیب اصلی بازی کرد اما به اندازه قبل از مصدومیتش کارایی و توانایی نداشت. مصلح با وجود تحرک کافی در زمان جلو آمدن تیم برای انجام کارهای ترکیبی، در چند نوبت با پاس های اشتباه ریتم تیم را بهم ریخت و نتوانست در امور تهاجمی جناح چپ عنصر مفیدی باشد. هر چند در فاز دفاعی اشتباه خاصی نداشت و در مجموع یک نمره متوسط از این بازی خواهد گرفت.

اما آیا او که سال گذشته گل قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول را در شهر جم به ثمر رسانده بود، باز هم فرصت بازی در خانه پارس جنوبی را به دست خواهد آورد؟

11 - 210

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9329

به "بازگشت نافرجام مصلح بعد از77 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت نافرجام مصلح بعد از77 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید