بازی The Last Case of Benedict Fox یک سکوبازی ترسناک فرق دارد

به گزارش مهسان بلاگ، بازی آخرین سوژه بندیکت فاکس (The Last Case of Benedict Fox) از موارد جالبی بود که در مراسم ایکس باکس و بتسدا معرفی شد. این بازی از طریق شرکت پلات توییست (Plot Twist) ساخته شده و یک ترکیب بسیار جالب است. در اصل شما در این بازی شاهد ترکیب سبک ساید اسکرولینگ (Side Scrolling) و مترویدوانیا (Metroidvania) خواهید بود. همینطور اینکه این بازی دارای عناصر اکشن و پلتفرمر است.

بازی The Last Case of Benedict Fox یک سکوبازی ترسناک فرق دارد

بازی آخرین سوژه بندیکت فاکس برای کنسول های ایکس باکس سری اس و ایکس، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. همینطور اینکه از روز اول روی سرویس گیم پس در دسترس است. در اصل گیم پس بهترین مکان برای عرضه بازی های ایندی (Indie) است و به همین دلیل بیشتر شرکت های کوچک نیز در آن حضور دارند.

بازی آخرین سوژه بندیکت فاکس از لحاظ بصری به شدت زیبا است. با وجود اینکه بازی کمی عجیب به نظر می رسد، طراحی هنری بازی واقعاً جالب است. از طرفی شرکت سازنده تمرکز زیادی داشته تا دنیای بازی عمیق باشد. به همین دلیل گشت و گذار در آن لذت بخش خواهد بود.

یکی از نکات مهم این بازی مبارزات سخت آن است. به حدی که شرکت سازنده اعلام کرده که امکان دارد حس سری سولز (Dark Souls) را به کاربران ارائه کند. البته مبارزات نسبتاً متعادل بوده و به همین دلیل بازیکنان آزار نخواهند دید.

داستان بازی در مورد بندیکت فاکس است. او تصمیم می گیرد تا راز یک خانواده را متوجه شود. نکته اینجاست که او باید تلاش کند تا با شیاطین درون خودش نیز مبارزه کند. به همین دلیل با یک مبارزه دو طرفه روبرو است.

در مراسم ایکس باکس و بتسدا عناوین زیادی معرفی شدند. بیشتر آن ها نیز به شدت زیبا بوده و شرکت های سازنده تلاش زیادی برای ساخت آن ها انجام داده اند. با این حال در این میان بازی آخرین سوژه بندیکت فاکس به شدت می درخشید. طراحی بصری بازی به شدت زیبا بوده و از طرفی انیمیشن ها نیز بسیار روان طراحی شده است. طبق چیزی که اعلام شده آخرین سوژه بندیکت فاکس در ابتدای سال 2023 میلادی (انتهای سال 1401) عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109158

به "بازی The Last Case of Benedict Fox یک سکوبازی ترسناک فرق دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی The Last Case of Benedict Fox یک سکوبازی ترسناک فرق دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید