با تعدادی از برترین مقاصد مقرون به صرفه برای سفر ماه عسل آشنا شوید

به گزارش مهسان بلاگ، شاید بسیاری از شما سالها پیش به سفر ماه عسل خود رفته اید یا اینکه در همین روزها بدنبال مکانی برای گذراندن این روزهای بسیار شاد هستید. در واقع، اینکه بتوان سفر ماه عسل را بگونه ای برگزار کرد که با کمترین هزینه و بیشترین خاطره همراه گردد، خود نکته مهمی بحساب می آید. اینکه شما در چه زمانی سفر می کنید، چه آب و هوای را تجربه خواهید کرد و در نهایت، چه هزینه ای را پرداخت می کنید، از عوامل مهم برای برنامه ریزی در سفر ماه عسل هستند. با ما در مقاله برترین مقاصد مقرون به صرفه برای سفر ماه عسل همراه شوید تا شما را با تعدادی از مقاصد کم هزینه برای سفر ماه عسل آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین مقاصد مقرون به صرفه برای سفر ماه عسل برایتان مفید خواد بود.

با تعدادی از برترین مقاصد مقرون به صرفه برای سفر ماه عسل آشنا شوید

مراکش

شاید با تماشا یک کشور آفریقایی در این لیست به این فکر بیفتید که چگونه یک کشور آفریقایی می تواند مکانی مناسب برای گذران ایام ماه عسل باشد. اما، پس از توضیحاتی که در رابطه با این کشور داده خواهند شد، حتما شما هم با ما در انتخاب این کشور هم عقیده خواهید شد. در رابطه با موقعیت جغرافیایی کشور مراکش باید گفت که این کشور از نظر جغرافیایی در شمال غرب قاره آفریقا نهاده شده و مرکز آن نیز شهر رباط هست. اما ویژگی منحصر بفردی که توانسته مراکش را تا حدی ارتقا ببخشد، این است که این کشور دارای مکان های عجیب، قیمت های مقرون بصرفه و غذاهایی با طعم ادویه های خاص و فرق دارد.

از نظر اماکن تماشای باید گفت که دوستداران سواحل دریا حتما از گذران ایام خود در کنار سواحل این کشور لذت خواهند برد. بعلاوه، مجاورت این سواحل با دریای مدیترانه باعث شده تا آب و هوای این مورد از مشهورترین مقاصد مقرون به صرفه برای سفر ماه عسل در بخش های مختلف کاملا متفاوت و متنوع باشد. اما تنها این نیست، چرا که این مورد از برترین مقاصد مقرون به صرفه برای سفر ماه عسل از اماکن دیگری نیز برخوردار است که از میان آنها میتوان به تپه های شنی زیبا، ساحل های وسیع و تماشای و آسمان کویری درخشان اشاره نمود.

بیشتر بخوانیدتماشای ترین جاذبه های گردشگری مراکش | سفری کوتاه به این کشور زیبابا شماری از معروف ترین جاذبه های تماشای رباط آشنا شویم

هند

حال از قاره آفریقا برگردیم به قاره آسیا. در نزدیکی کشور خودمان، کشوری به نام هند نهاده شده است. هرچند سفر به هند مانند دیگر نقاط دنیا آنقدرها هم هزینه بر نیست، اما با هزینه ای که می کنید، می توانید چیزهای ببینید که تا عمر دارید آنها را به فراموشی نسپارید. علاوه بر این، مردم این مورد از مقاصد کم هزینه برای سفر ماه عسل دارای سبک خاصی از زندگی هستند که سفر با قطار یکی از آنهاست. این نوع سفر که می تواند علاوه بر هیجانات سفر هزینه های آن را نیز بسیار کم کند، فرصت مناسبی است تا بتوانید از همه نقاط مختلف هند بازدید کنید. در ضمن، جشنواره های وجود دارند که شرکت در آنها را حتما به شما زوج های جوان توصیه می کنیم. این جشنواره ها که در زمانهای مشخصی برگزار گردیده، واونام (Onam) یا هولی (Holi) نام دارند.

جاذبه های این مورد از مقاصد کم هزینه برای سفر ماه عسل عبارتند از معابد باشکوه، کاخ های تماشای، طعم عجیب غذاها، طبیعت دلفریب و لباس های خوش رنگ. البته، اگر فکر می کنید چگونه در یک مدت محدود می توانید از همه این زیبایی ها بهره برده و لذت ببرید، باید گفت که اگر برنامه ریزی مناسب داشته باشید، می توانید تا حد مطلوبی از بسیاری از این زیبایی ها و اماکن تماشای این مورد از برترین مقاصد مقرون به صرفه برای سفر ماه عسل تماشا کنید.

بیشتر بخوانیدسفر به هند | مهمترین و شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری هند

ویتنام

برویم سراغ کشور دیگری از قاره آسیا که در سالهای گذشته شاهد درگیری ها و جنگ های زیادی در درون خود بوده است. درست حدس زدید. این کشور کشور ویتنام است؛ کشوری که جنگهای آن باعث شده تا این کشور را به معروفیت برسانند. اما تجربه های تلخی که این کشور داشت، باعث شده تا هم اکنون به مکانی تبدیل گردد که می گردد در آن مانند پادشاهان زندگی کرد. البته، باید گفت اگر می خواهید به این کشور بروید، می توانید با پرداخت تنها 10 دلار در روز تجربه زندگی همانند پادشاهان را داشته و از غذاهای مختلف و لذیذ این کشور لذت ببرید. حس پادشاه بودن آن هم با پرداخت تنها 10 دلار در روز می تواند آنقدر وسوسه انگیز باشد که همین الان شما را به فکر یک ماه عسل بیاندازد.

البته، این تنها ویژگی خاص ویتنام نیست و باید گفت که این کشور جاذبه های دیگری دارد که برای هر نوع سلیقه ای می توانند بسیار مجذوب کننده و منحصر بفرد باشند. از میان این جاذبه های بسیار زیبا میتوان به گردش در منظره ها زیبای طبیعی در خلیج هالونگ، معابد تاریخی با معماری تماشای، قایق سواری در میان جزایر زیبا و بعلاوه پیاده روی در مزارع پلکانی برنج و سواحل رویایی اشاره نمود.

بیشتر بخوانیدخوشگذرانی در ویتنام | ویتنام کشوری با جاهای تماشای فراوان

پرتغال

حال برویم سراغ یکی از کشورهای اروپایی که می تواند برای بسیاری از افراد یک کشور اروپایی با هزینه کم باشد. بطور کلی میتوان گفت که پرتغال دارای بناهای تاریخی و معماری هایی باشکوه است و بعلاوه در کنار آنها میتوان به غذاهای فوق العاده لذیذ نیز اشاره نمود. در واقع، پرتغال ترکیبی است از سنت و فرهنگ مدرن. در پرتغال اگر بخواهید قهوه ای بنوشید، می توانید این کار را با پرداخت کمتر از یک دلار انجام دهید. البته، تنها این نیست، بلکه برای خوردن غذا نیز می توانید با هزینه ای نزدیک به 2 یورو غذایی سبک بخورید. البته، اگر بخواهید کمی بیشتر پول خرج نموده و به رستوران بروید نیز باید انتظار پرداخت نزدیک به 20 یورو را داشته باشید.

اگر می خواهید در این کشور اقامت داشته باشید، باید بگوییم که مقرون به صرفهترین و برترین گزینه برای اقامت شب می تواند استفاده از هاستل ها باشد؛ هاستل هایی که می توانند هزینه های سفر شما را بسیار کاهش دهند. دیگر وقت آن رسیده که برویم سراغ هزینه هایی که برای بازدید از موزه های این کشور پرداخت خواهید کرد. برای این کار می توانید با پرداخت حدود 12 یورو یا کمتر به بازدید از بناهای ثبت شده در یونسکو بروید. بطور کلی باید گفت که هزینه بازدید از مکان های تماشای و تاریخی و بعلاوه موزه ها در کشور پرتغال خیلی هم زیاد نیست. در خصوص خلق و خو و رفتار مردم پرتغال نیز باید گفت که مردم این مورد از مشهورترین مقاصد مقرون به صرفه برای سفر ماه عسل بسیار میهمان نواز بوده و می توانند پذیرایی خوبی از شما به عمل آورند.

بیشتر بخوانیدبرترین جاذبه های گردشگری پرتغال را از نزدیک لمس کنید!

اندونزی

حال نوبتی هم که باشد نوبت می رسد به یکی از کشورهای آسیایی که از نظر موقعیت جغرافیایی در ناحیه خط استوا نهاده شد. احتمالا خوردن میوه های استوایی می تواند برای بسیاری از شما مجذوب کننده باشد. البته، فقط این نیست، بلکه کشور اندونزی که در جنوب شرقی قاره آسیا نهاده شده، دارای بیش از 13 هزار جزیره بوده و سواحل شنی سفید باعث شده تا اندونزی بسیار به معروفیت برسد. از نظر جمعیتی نیز باید گفت که این کشور از نظر دارا بودن جمعیت چهارمین کشور دنیا بحساب می آید و همین امر باعث شده تا مردم فرهنگ و سنت های مختلفی را در خود جای بدهند. البته، حضور این کشور در موقعیت استوایی نیز آب و هوایی استوایی را برای این کشور به ارمغان آورده و باعث بوجود آمدن پوشش گیاهی و جانوری متنوعی شده است.

در خصوص هزینه های سفر به این مورد از برترین مقاصد مقرون به صرفه برای سفر ماه عسل باید گفت که می توانید برای خورد و خوراکتان از غذاهای خیابانی مقرون به صرفه استفاده نموده و بعلاوه برای اقامت نیز به سراغ اقامتگاه هایی با همین قیمت رفته و در آنجا شب را به صبح برسانید. در ضمن، پیشنهاد ویژه بازدید از جزیره بالی است که می تواند بسیار هیجان انگیز بوده و شما را از سفر به اندونزی بسیار راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانیدمعرفی محبوب ترین جاذبه های گردشگری اندونزیسفر به جزیره بالی | شگفتی های دنیاگردی در جزیره ای رویایی

هندوراس

حال برویم سراغ کشوری در شمال آمریکای مرکزی که هندوراس نام دارد. شاید برای شما جالب باشد که به کشورهای آمریکایی سفر کنید. البته، باید گفت با توجه به فاصله این قاره با کشور ما ممکن است هزینه سفر به آنجا کمی زیاد باشد اما بعد از اینکه به هندوراس رسیدید، می توانید سفری کم هزینه را تجربه کنید. در خصوص جاذبه های بسیار زیبا و هیجان انگیز هندوراس نیز باید گفت که این کشور دارای صخره های مرجانی شگفت انگیز، یکی از برترین مراکز برای آموزش غواصی و تماشا کوسه نهنگ هاست. در ضمن، اگر زوجی هستید بدنبال ماجراجویی و می خواهید در ماه عسل خود این تجربه را به برترین شکل ممکن داشته باشید، بهتر است به کوههای کشور هندوراس سفر نموده و به کوهنوردی و ماجراجویی بپردازید.

کامبوج

حال اگر می خواهید به کشوری سفر کنید که حتی خود سفر به آن به نوعی کاهش هزینه و صرفه جویی بحساب می آید، می توانید روی کشور کامبوج حساب ویژه باز کنید. این مورد از مشهورترین مقاصد مقرون به صرفه برای سفر ماه عسل از نظر موقعیت جغرافیایی در جنوب شرقی قاره آسیا نهاده شده است و بعلاوه از نظر همسایگی نیز با کشورهای نظیر تایلند، ویتنام و لائوس همسایه است. هزینه ای که بابت کرایه و اجاره هاستل ها در این کشور خواهید پرداخت، نزدیک به 4 تا 5 دلار بوده و بعلاوه برای حمل و نقل نیز هزینه بسیار ناچیزی را باید پرداخت کنید. باید گفت که با پرداخت این هزینه های کم می توانید به تماشای معبد انگکور وات (Angkor Wat) و قایقرانی در دریاچه تونله ساپ (Tonlé Sap) بروید.

بیشتر بخوانیدراهنمای سفر به کامبوج | چطور خوشگذرانی در کامبوج را تجربه کنیم ؟

بلغارستان

اگر می خواهید ماه عسل خود را در کنار چشم اندازهای بسیار زیبا تجربه کنید، می توانید روی کشور بلغارستان حساب ویژه ای باز کنید. نکته ای که وجود دارد، این است که در فصول سرد سال علاوه بر اینکه می توانید در این کشور به ورزش اسکی پرداخته و بسیار خوش بگذرانید، هزینه های سفرتان نیز بسیار کاهش پیدا خواهند کرد. بعلاوه، در این فصول معمولا مسافران کمتری نیز برای بازدید از این کشور خواهند آمد که این خود می تواند برای بسیاری از شما ویژگی بسیار منحصر بفردی بحساب آید.

بیشتر بخوانیدسفر به شگفت انگیزترین تماشای های کشور بلغارستان

آفریقای جنوبی

احتمالا بسیاری از شما با آفریقای جنوبی زمانیکه جام دنیای 2010 در این کشور برگزار گردید، آشنا شدید. در این کشور پارکهای ملی زیادی وجود دارند که تماشای آنها حتما برای مسافران این کشور توصیه می گردد. البته برای بازدید از این پارکها نیز تورهایی برای شما در نظر گرفته شده که می توانید با آنها به تماشا پارکهای ملی بروید. در خصوص شهرهای پربازدید آفریقای جنوبی باید گفت که شهرهای نظیر ژوهانسبورگ و کیپ تاون از از این جمله هستند و می توانند برای زوج های جوان بسیار هیجان انگیز و مجذوب کننده باشند.

بیشتر بخوانیدآفریقای جنوبی | زیبایی هایی که حتما باید آنها را دیدراهنمای سفر به ژوهانسبورگ | سفر به شهر طلاجاذبه های گردشگری کیپ تاون | مرکز افسونگر آفریقای جنوبی

پورتوریکو

در خصوص موقعیت جغرافیایی پورتوریکو باید گفت که به عنوان مجموعه جزایری در شمال شرق دریای کارائیب قرار داشته و از جزایر اسپانیایی بشمار می آید. همین امر باعث شد که این کشور و نواحی اطراف آن برای همه مسافران و گردشگران از سرتاسر دنیا بسیار مجذوب کننده به نظر آیند. از زیبایی و مکانهایی که می توانید در کشور پورتوریکو از آنها تماشا کنید، میتوان به خانه هایی که با سبک اسپانیایی ساخته شده اشاره نمود. در ضمن، شهری در این کشور وجود دارد که سان خوآن نام داشته و اتفاقا مرکز این کشور نیز بحساب می آید. از نظر قدمت نیز تاریخ این کشور را به 400 سال پیش نسبت داده اند. این کشور دارای جاذبه های بسیار زیادی از جمله جزیره کولبرا (Culebra Island)، خلیج پلایا مار چیکیتا (Playa Mar Chiquita) و مجموعه طبیعی لاپارگوئرا (La Parguera) هست.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

mahsanblog.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان بلاگ

منبع: همگردی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 100108

به "با تعدادی از برترین مقاصد مقرون به صرفه برای سفر ماه عسل آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تعدادی از برترین مقاصد مقرون به صرفه برای سفر ماه عسل آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید