برانکو به کمپین مبارزه با کرونا پیوست

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی سابق پرسپولیس به کمپین کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مبارزه با ویروس کرونا پیوست.

برانکو به کمپین مبارزه با کرونا پیوست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی جدید بازیکنان و مربیان آسیایی که برای مبارزه با ویروس کرونا به کمپین زنجیره را بشکن ملحق شدند را منتشر کرد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کنونی تیم ملی عمان و سابق پرسپولیس یکی از این چهره های فوتبال آسیا است که به این کمپین AFC ملحق شد.

برانکو در این زمینه گفت: می خواهم در ابتدا از تمام کسانی که برای مبارزه با ویروس کرونا وارد میدان شدند، تقدیر و تشکر کنم. جان فشانی و ایثار این افراد در خط مقدم غیرقابل توصیف است. همه باید در این شرایط پشتیبان کادر درمانی باشیم که با جان فشانی در خط مقدم با ویروس کرونا مبارزه می نمایند.

وی اضافه نمود: به تمام مردم آسیا توصیه می کنم که در خانه هایتان بمانید. در شرایط سختی قرار داریم و می دانم ماندن در خانه نیز چالش های خاص خود را دارد. اما ماندن ما در خانه امتیازی برای کادر درمانی است تا بتوانند هر چه زودتر جلوی این ویروس را بگیرند. بهترین هدیه در این شرایط برای آن ها می تواند این باشد که شما به توصیه های بهداشتی دولت و کارشناسان سلامت عمل کنید. به همین خاطر همه را تشویق می کنم تا به کمپین شکستن زنجیره کرونا ملحق شوند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 47676

به "برانکو به کمپین مبارزه با کرونا پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو به کمپین مبارزه با کرونا پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید