برپایی میز خدمت آذربایجان غربی در نمازجمعه ارومیه

به گزارش مهسان بلاگ، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی در نماز آدینه ارومیه میز خدمت برپا کرد.

برپایی میز خدمت آذربایجان غربی در نمازجمعه ارومیه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و کردشگری استان آذربایجان غربی، مدیر کل، معاونان، فرمانده یگان حفاظت، امور حقوقی و کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی، آدینه 20 مهر ضمن حضور در مصلی امام خمینی ارومیه میز خدمت برپا کردند.

این برنامه با هدف پاسخگویی به سؤالات و موارد همشهریان در مورد حوزه های مختلف و تخصصی این اداره کل ترتیب یافته بود که با استقبال خوب نمازگزاران حاضر در نماز آدینه ارومیه روبه رو شد.

میز خدمت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی قبل از آغاز خطبه های امام آدینه ارومیه به مدت یک و نیم ساعت برپا شده و نمازگزاران حاضر، موضوعات خود را بشکل مستقیم با مسئولان این اداره کل درمیان گذاشتند.

همچنین در این برنامه اقلام تبلیغاتی اعم از نقشه، بروشور، فیلم و کارت پستال های معرفی جاذبه های گردشگری، هنرهای سنتی و صنایع دستی استان آذربایجان غربی نیز برای آشنایی بیشتر نمازگزاران در بین ایشان توزیع شد.

میز خدمت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی برای اولین بار در نماز آدینه شهرستان ارومیه بر پا شده و مورد استقبال عمومی نهاده شد.

با توجه به استقبال نمازگزاران از این برنامه مقرر شد تا در تمام مصلی های نماز آدینه شهرستان های آذربایجان غربی میز خدمت ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ها بر پا گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14799

به "برپایی میز خدمت آذربایجان غربی در نمازجمعه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی میز خدمت آذربایجان غربی در نمازجمعه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید