تبعات 3 بازی استقلال بدون استراماچونی، سومی که می تواند ششم بشود!

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، شکست خانگی آبی پوشان مقابل ماشین سازی باعث شد آنها موقعیتی را که در صدر جدول صاحبش شده بودند از دست دادند و به رده سوم جدول سقوط کردند.

تبعات 3 بازی استقلال بدون استراماچونی، سومی که می تواند ششم بشود!

آبی پوشان که آخرین بار در فصل پانزدهم و با راهنمایی پرویز ومظلومی صدر جدول را به دست آورده بودند، بعد از 4 سال این اتفاق را با آندره استراماچونی تجربه کردند. اما رسیدن آبی ها به صدر جدول با فسخ قرارداد استراماچونی و بازگشت او به ایتالیا همراه بود تا کام آنها تلخ گردد.

تیم استقلال 3 هفته بدون سرمربی در لیگ بازی کرد که هر 3 بازی آنها هم در استادیوم آزادی بود. آبی پوشان ابتدا با پیکان به تساوی 2-2 رسیدند، سپس شاهین بوشهر را 4 بر یک شکست دادند و انتها شب گذشته مقابل ماشین سازی تن به شکست 2 بر یک دادند تا بدون استراماچونی از 3 بازی خانگی تنها 4 امتیاز گرفته و 5 امتیاز از دست بدهند. آنها در هیچ یک از این 3 بازی هم پیروز به بسته نگه داشتن دروازه نشدند و در نهایت صدر جدول را هم از دست دادند.

گرچه آبیها به ظاهر پایین تر از سپاهان و پرسپولیس در رده سوم جدول قرار دارند، اما باتوجه به تعداد بازیهای صنعت نفت، شهر خودرو و تراکتور، این 3 تیم هم موقعیت پشت سر گذاشتن استقلال در جدول را دارند. آبی پوشان در حالی در رده سوم جدول قرار دارند که این رتبه هم کاذب است.

bestcanadatours.com: Best Canada Tours یک سرویس خدماتی جدید و چند منظوره جهت ارائه سرویس تور به کشور کانادا با کیفیت برتر است

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30462

به "تبعات 3 بازی استقلال بدون استراماچونی، سومی که می تواند ششم بشود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبعات 3 بازی استقلال بدون استراماچونی، سومی که می تواند ششم بشود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید