تثبیت صدرنشینی بایرن مونیخ با برد پرگل مقابل وردربرمن، توقف چلسی برابر لیدزیونایتد در لیگ جزیره

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- وردربرمن و بایرن مونیخ در چارچوب هفته 25 فصل 21-2020 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان فلیک به یک پیروزی آسان دست یافتند.

تثبیت صدرنشینی بایرن مونیخ با برد پرگل مقابل وردربرمن، توقف چلسی برابر لیدزیونایتد در لیگ جزیره

به گزارش خبرنگاران، صدرنشین رقابت های بوندسلیگا یعنی بایرن مونیخ امروز در چهارچوب هفته بیست و پنجم مهمان وردربرمن بود که در نهایت این جدال با نتیجه 3-1 به سود مهمان سرانجام یافت. در دقیقه 6 بایرن مونیخ اولین موقعیت مهم بازی را خلق کرد؛ جایی که سرژ گنابری ضربه قدرتمندی را روانه دروازه وردربرمن کرد اما شوت او با اختلافی نسبتاً کم به بالای دروازه رفت.

در دقیقه 22 حملات بایرن مونیخ نتیجه داد. ارسال کرنر بایرنی ها بعد از سایش با سر توماس مولر به لئون گورتزکا رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر تمام کننده دروازه وردربرمن را باز کرد تا نتیجه 1-0 گردد. حملات بایرن مونیخ بعد از گل اول نیز ادامه داشت تا اینکه آنها در دقیقه 35 یک بار دیگر دروازه حریف خود را باز کردند. حرکت فوق العاده باواریایی ها با پاس توماس مولر به سرژ گنابری همراه بود و این بازیکن نیز ضربه نهایی را به ثمر رساند تا نتیجه 2-0 گردد. در ادامه نیمه اول کار متعادل دنبال شد اما گل دیگری وارد دروازه ها نشد تا بازی در سرانجام 45 دقیقه ابتدایی با همان دو گل به سود شاگردان هانسی فلیک تمام گردد.

در دقیقه 54 ارسال کینگزلی کومان به روی دروازه روی سر رابرت لواندوفسکی فرود آمد اما ضربه عالی این بازیکن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه 57 باز هم این ستاره لهستانی بایرن مونیخ بود که در موقعیت گلزنی نهاده شد. ضربه اول رابرت لواندوفسکی به شکل فوق العاده توسط دروازه بان وردربرمن دفع شد. توپ برگشتی دوباره در اختیار لواندوفسکی نهاده شد و این بار ضربه او بعد از واکنش پاولنکا با برخورد به تیر دروازه دور شد.

در دقیقه 66 باز هم واکنش استثنایی دروازه بان وردربرمن روی ضربه سر رابرت لواندوفسکی مانع از این شد که ستاره لهستانی گلزنی کند اما چند ثانیه بعد او روی کرنر ارسالی بالاخره در مقابل دروازه خالی گلزنی کرد تا کار 3-0 گردد. بعد از به ثمر رساندن گل هم عطش لواندوفسکی فروکش نکرد و او در دقیقه 78 می توانست بازهم دروازه وردربرمن را باز کند اما دوباره با بدشانسی روبرو شد.

در دقیقه 85 وردربرمن یکی از گل ها را جبران کرد. راشیتسکا با دروازه بایرن تک به تک شد اما ضربه او توسط مانوئل نویر مهار شد. با این حال توپ برگشتی جلوی دروازه خالی به فولکروگ رسید و او هم گلزنی کرد تا نتیجه 3-1 گردد. در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا بازی با همان نتیجه 3-1 به سود شاگردان هانسی فلیک تمام گردد و بایرنی ها همچنان صدر جدول را حفظ نموده باشند.

توضیح گل ها:

وردربرمن 0-1 بایرن مونیخ؛ لئون گورتسکا 22`: کیمیش کرنر را به روی تیر یک ارسال کرد، مولر روی توپ تاثیر گذاشت و در نهایت لئون گورتسکا با ضربه سر دروازه وردربرمن را باز کرد.

وردربرمن 0-2 بایرن مونیخ؛ سرژ گنابری 35`: در ادامه پاس کاری های خوب بازیکنان بایرن مونیخ، توپ در محوطه به مولر رسید. مولر با پاسی کوتاه در بین مدافعان وردربرمن، توپ را به گنابری رساند و این بازیکن به راحتی دروازه وردربرمن را باز کرد.

وردربرمن 0-3 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی 67`: یوسوا کیمیش کرنر را ارسال کرد و لئون گورتسکا ضربه سر را زد. توپ به مدافعین برخورد کرد و در یک قدمی دروازه به لواندوفسکی رسید و این مهاجم نیز از این فرصت استفاده و گلزنی کرد.

وردربرمن 1-3 بایرن مونیخ؛ نیکلاس فولکروگ 86`: در ضد حمله ای سریع، بازیکنان وردربرمن توپ را در پشت مدافعین بایرن مونیخ به مهاجم خود رساندند، بازیکن وردربرمن پیشروی کرد اما ضربه نهایی او خوب نبود و نویر آن را دفع کرد اما دفع نویر نیز به اندازه کافی خوب نبود و فولکروگ خود را به توپ رساند و دروازه بایرن را باز کرد.

- در لیگ برتر انگلیس، جدال دو تیم لیدزیونایتد و چلسی در نهایت با تساوی بدون گل به سرانجام رسید. اگر چه دو تیم موقعیت های خوبی روی دروازه یکدیگر خلق کردند اما ستاره دو تیم دروازه بان ها بودند که در چندین موقعیت مهم مانع از گلزنی مهاجمان حریف شدند تا دو تئوریسین مشهور دنیای فوتبال به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

چلسی امروز از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس مهمان لیدز یونایتد بود که در سرانجام این مسابقه با تساوی بدون گل سرانجام یافت. دو اتفاق مهم در دقیقه 7 مسابقه رخ داد. ابتدا کای هاورتز می توانست در دهانه دروازه گلزنی کند اما ضربه این بازیکن توسط دروازه بان لیدز مهار شد. چند ثانیه بعد این لیدز بود که پیروز شد دروازه چلسی را باز کند اما یاری داور پرچم زد تا این گل مردود اعلام گردد.

در دقیقه 10 اشتباه عجیب مدافعان لیدزیونایتد می توانست باعث گردد که آنها یک گل به خودی را به ثبت برسانند اما توپ با خوش خوش شانسی آنها به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه 15 این لیدز یونایتد بود که تیر دروازه چلسی را لرزاند. ضربه کالوین فیلیپس با بدشانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد تا بازی بدون گل دنبال گردد. در ادامه نیمه اول حملات دو تیم بی اثر بود تا بازی در سرانجام 45 دقیقه ابتدایی با همان تساوی بدون گل سرانجام پیدا کند.

در نخستین دقایق نیمه دوم کای هاورتز تا آستانه باز کردن دروازه لیدز پیش رفت اما ضربه محکم این بازیکن توسط دروازه بان حریف به کرنر فرستاده شد. در دقیقه 62 بن چیلول حرکت خوبی از جناح چپ ترتیب داد اما ضربه بیرون پای او در مصافی تقریبا تک به تک با دروازه لستر به بیرون رفت. در دقیقه 77 این بار لیدزیونایتد بود که می توانست گل رجحان را به ثمر برساند اما ضربه بازیکن این تیم در دهانه دروازه توسط ریس جیمز به کرنر فرستاد شد. در ادامه نیز چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کرد اما نهایتاً بازی با همان تساوی بدون گل سرانجام یافت تا امتیازات تقسیم شده باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80270

به "تثبیت صدرنشینی بایرن مونیخ با برد پرگل مقابل وردربرمن، توقف چلسی برابر لیدزیونایتد در لیگ جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تثبیت صدرنشینی بایرن مونیخ با برد پرگل مقابل وردربرمن، توقف چلسی برابر لیدزیونایتد در لیگ جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید