تحویل پروژه تکمیل زیرساخت های گردشگری آبشار شیرآباد به دستگاه بهره بردار

به گزارش مهسان بلاگ، پروژه تکمیل زیرساخت های گردشگری آبشار شیرآباد به دستگاه بهره بردار، شهرداری خان ببین تحویل داده شد.

تحویل پروژه تکمیل زیرساخت های گردشگری آبشار شیرآباد به دستگاه بهره بردار

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دفتر فنی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، مرتضی حسینقلی زاده مسئول فنی این اداره کل، امروز دوشنبه 16 مهر با اعلام این خبر گفت: اعتبار هزینه شده این پروژه در سال 1396 ، یک میلیارد و 700میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای ملی بوده است که سنگ فرش و دیواره مالون جهت دسترسی به آبشار انجام گرفته است.

او افزود: اعتبار هزینه شده این پروژه تا کنون ، 9 میلیارد و 200 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای ملی و استانی و عملیات صورت گرفته شامل تجهیز مبلمان بتنی طرح چوب اجرای آسفالت جهت به طول 2 کیلومتر روشنائی محور دسترسی، احداث کمپینگ، احداث سرویس بهداشتی و احداث نمازخانه احداث سکو و آلاچیق محوطه سازی، سنگ فرش و دیواره مالون جهت ابشارو پل دسترسی - مرمت جهت دسترسی آبشار بوده است.

حسینقلی زاده در انتها افزود: اعتبار پیش بینی شده و مصوب در کمیته برنامه ریزی شهرستان مبلغ 3 میلیارد ریال از محل اعتبارت تملک دارایی سرمایه ای استان است که تکمیل جهت دسترسی به آبشار شامل اجرای سنگ فرش و دیواره مالون جهت دسترسی به آبشار انجام خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14887

به "تحویل پروژه تکمیل زیرساخت های گردشگری آبشار شیرآباد به دستگاه بهره بردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل پروژه تکمیل زیرساخت های گردشگری آبشار شیرآباد به دستگاه بهره بردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید