تداوم بارش ها تا سرانجام هفته

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران : کارشناس هواشناسی از تداوم بارش ها تا سرانجام هفته اطلاع داد.

تداوم بارش ها تا سرانجام هفته

به گزارش به نقل از خبرنگاران، فریبا گودرزی کارشناس هواشناسیبا بیان اینکه امشب در خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، ارتفاعات رشته کوه البرز، رگبار باران و رعد و برق خواهیم داشت، گفت: در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

او بیان نمود: در استان های یزد و کرمان نیز تا 24 ساعت آینده گرد و خاک موجود تداوم خواهد داشت.

گودرزی اظهار کرد: روز دوشنبه در استان های ساحلی خزر و اردبیل و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در بعضی نقاط استان های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، یزد، اصفهان، کرمان، سیستان و بلوچستان ،همدان ،مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، البرز ،تهران، شمال سمنان و آذربایجان شرقی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: فردا کاهش دما به میزان 8 تا 12 درجه در استان های ساحلی خزر و 10 تا 18 درجه در استان اردبیل پیش بینی می گردد.

او شرح داد: در روز های سه شنبه تا آدینه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان های واقع در دامنه های شمالی و جنوبی البرز و استان های واقع در دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس و نواحی مرکزی کشور، رشد ابر های همرفتی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و گاهی گرد و خاک پیش بینی می گردد.

گودرزی با بیان اینکه از روز سه شنبه تا پنجشنبه در شرق کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک رخ خواهد داد گفت: دریای خزر، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز از امشب تا اواخر وقت دوشنبه مواج خواهد بود.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت؛ آسمان تهران فردا کمی ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد. بیشترین دمای هوای تهران 28 و کمترین آن 18 درجه خواهد بود.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 86247

به "تداوم بارش ها تا سرانجام هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش ها تا سرانجام هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید