تریلر داستانی بازی Dune: Awakening از دنیای آن می گوید

به گزارش مهسان بلاگ، بازی دون: بیداری (Dune: Awakening) چند سال پیش معرفی گردید. این بازی با تریلرهای مختلف خود توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد و یکی از بازی های بسیار مهم برای هواداران مجموعه فیلم های دون (Dune) است. حال شرکت سازنده آن یعنی شرکت فانکام (Funcom) در رویداد تابستانه دنیای گیمینگ (Summer Game Fest) یک تریلر نو از آن منتشر کرد.

تریلر داستانی بازی Dune: Awakening از دنیای آن می گوید

بازی دون بیداری در سبک جهان بازی و آنلاین گسترده (MMO) است. هنوز تاریخ عرضه رسمی این بازی اعلام نشده ولی در این تریلر نو ما شاهد جزئیات زیادی از داستان و جهانی بازی بودیم. نام تریلر نو دیدگاه پال آتریدیس (The Vision of Paul Atreides) بوده که به جزئیات داستانی بازی اشاره می نماید.

کارگردان بخش خلاقیت شرکت فانگام به نام جوئل بایلوس (Joel Bylos) در مصاحبه اخیر خود گفته است:

اگر شما از هواداران مجموعه دون باشید، با پال آترایدیس آشنایی دارید. او می تواند تمامی امکان های آینده را دیده و آن را پیش بینی کند. همین موضوع باعث شده تا چارچوب بازی دون بیداری رقم بخورد. بازی دون بیداری به حدی با استقبال هواداران روبرو شد که بیش از 1 میلیون نفر آن را در Wishlist خود قرار داده و افراد زیادی منتظر عرضه آن هستند.

تریلر نو بازی روند خاص و عجیبه آن را نشان می دهد. اینکه جهانی بازی چگونه تغییر نموده و نسبت به محیط اطراف واکنش نشان می دهد. همینطور اینکه در این تریلر نو به طور کامل سبک بازی معین بوده و شما با یک جهانی بسیار گسترده روبرو هستید. در این تریلر شما با ادویه (Spice) هم روبرو خواهید شد که ارزشمندترین ماده در سرزمین دون است.

بازی دون بیداری از فیلم های به شدت پیروز دون استفاده بصری نموده است. در نتیجه شما با یک ظاهر مشابه روبرو هستید. با این حال این بازی در یک بازه زمانی متفاوت با فیلم و کتاب ها قرار گرفته است. در نتیجه از لحاظ داستانی تداخلی با آن ها نخواهد داشت. هواداران بازی دون با یک جهانیی آشنا خواهند شد که آن ها را شگفت زده خواهد نمود از طرفی از لحاظ داستانی این بازی همچنان به یک تصمیم مهم وابسته است که آینده آراکیس را مشخص خواهد نمود.

در بازی دون بیداری، جسیکا آترایدیس (Jessica Atreides) هرگز پال را به جهان نیاورده است. او به جای این کار به حرف های بن گسریت (Bene Gesserit) توجه نموده و یک دختر به جهان آورده است. نام این دختر آریست آترایدیس (Ariste Atreides) بوده که یکی از شخصیت هایی است که در آینده کاربران با آن دیدار خواهند کرد. این تصمیم باعث شده تا یک سری اتفاقات زنجیره ای در جهانی دون افتاده و دوک لتو آترایدیس (Duke Leto Atreides) همچنان زنده بماند و مبارزات آترایدیس و هارکوننز (Harkonnens) هم باقی بماند.

در بازی دون بیداری کاربران با یک جهانی روبرو هستند که میان دو قدرت بزرگ به دو قسمت تقسیم شده است. حال بازیکنان باید کوشش نموده تا در این شرایط دوام بیاورند و از طرفی در پی بدست آوردن ادویه در این بازی باشند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 خرداد 1403 بروزرسانی: 21 خرداد 1403 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109378

به "تریلر داستانی بازی Dune: Awakening از دنیای آن می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر داستانی بازی Dune: Awakening از دنیای آن می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید