تشریح آخرین شرایط جام ایران زمین کاراته

به گزارش مهسان بلاگ، احمد صافی مسئول برگزاری این رقابتها ضمن اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: شرایط کرونا و مسائل عدیده در راستا تردد در بین کشورهای مختلف باعث شد تا به فکر رقابتهای متفاوت با سالهای گذشته باشیم و به همین دلیل با خلاقیت همکارانم رقابتهای مجازی را در دستور کار قرار دادیم.

تشریح آخرین شرایط جام ایران زمین کاراته

وی ادامه داد: کرونا و شرایطی که بر مردم جهان در یک سال گذشته افق جدیدی پیش روی جهانیان قرار داد. در کنار نکات منفی و شرایط سخت بیماری، باید به نکات مثبت آن اشاره شود که با وجود محدودیت ها هم می توان کارهای بزرگ را به بهترین شکل انجام داد.

سرمربی ایرانی تیم ملی کره جنوبی اضافه نمود: در این شرایط و با اطلاع از شرایط موجود در خصوص برگزاری جام ایران زمین قدم به قدم کارها را پیش می بریم که البته اعضای فعال دو سبک WSKF و WMMF با اطلاع از مسیولیتهای تعیین شده تلاشی بسکمک در این راه دارند. در واقع این کمک ها شعار جام شانزدهم که همان رونمایی از 16 پوستر از اتفاقات مهم کاراته کشور برای گرامیداشت افراد تأثیرگذار در کاراته ایران بود محقق شده است. ضمن اینکه قصد داشتیم در این دوره حضور کاراته کاهای حداقل 16 کشور را داشته باشیم که با ثبت نام تیم هایی از آسیا، اروپا، آمریکا و حتی آفریقا، از این تعداد عبور کردیم.

صافی گفت: تا کنون حضور تیم هایی از بلژیک، آلمان، سوئیس، آذربایجان، گرجستان، روسیه، ارمنستان، هند، پاکستان، عمان، چین، افغانستان، عراق، کره جنوبی، کانادا، آمریکا و ساحل عاج قطعی شده و با احتساب نمایندگان کشورمان در این دوره 600 کاراته کا در بخش های مختلف از جمله پاراکاراته، ناشنوایان، کوبودو و سلاحهای رزمی رقابت خواهند داشت.

وی در انتها گفت: بخش جالب و مهم موضوع یاد آوری موفقیت های در حال فراموشی کاراته بود که از اولین تیم ملی کاراته در سال 1977 توکیو تا کسب آخرین موفقیت های ارزشمند به تصویر کشیده است. کاراته دوران پرفراز و نشیبی را برای رسیدن به این جایگاه طی کرده و بر ماست که از آن حمایت کنیم و ان شاالله با ارائه 16 جایزه از این عزیزان تقدیر خواهد شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

سلو بلاگ: سلو بلاگ: محفلی برای هم اندیشی

پریها: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 76344

به "تشریح آخرین شرایط جام ایران زمین کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین شرایط جام ایران زمین کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید