تمامی درخواست ها و شکایت های زائران اربعین در محل به صورت حضوری رسیدگی شد

به گزارش مهسان بلاگ، ناصر شاهنده، گفت: ما به عنوان یکی از کارگروه های کمیته ثبت نام و اعزام اربعین حسینی به فعالیت در ایام اربعین حسینی پرداختیم و برای نخستین بار در قالب تیم های کارشناسی، نظارت بر حسن اجرای عملکرد بیمه ای و درمانی را انجام دادیم.

تمامی درخواست ها و شکایت های زائران اربعین در محل به صورت حضوری رسیدگی شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ناصر شاهنده، در مورد برنامه های انجام گرفته برای ایام اربعین حسینی اظهار کرد: ما به عنوان یکی از کارگروه های کمیته ثبت نام و اعزام اربعین حسینی به فعالیت در ایام اربعین حسینی پرداختیم و برای نخستین بار در قالب تیم های کارشناسی، نظارت بر حسن اجرای عملکرد بیمه ای و درمانی را انجام دادیم.

وی اضافه نمود: برنامه ریزی های خوب و دقیقی برای حضور فعال در ایام اربعین حسینی انجام گرفت و تیم های کارشناسی مجرب و با تجربه در سرانجامه های مرزی، شهر های نجف، کربلا، کاظمین و به طور سیار در سامرا و طول راستا حضور یافتند.

شاهنده با اشاره به برنامه های انجام گرفته در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه ها بحث نظارت بر حسن انجام اجرای تعهدات شرکت منتخب بیمه گر و خدمات درمانی به زائران بود؛ البته سال جاری با توجه به فعالیت واحد امداد و هدایت زائر بر عملکرد این بخش نیز نظارت می کردیم.

وی توضیح داد: رسیدگی به درخواست ها و شکایت های زائران و تسریع برطرف مسائل آن ها در ایام اربعین حسینی به خوبی و با دقت و اهتمام ویژه ای انجام گرفت به گونه ای که تمامی درخواست ها در محل مورد آنالیز قرار می گرفت و هیچ درخواستی به زمان بعد از اربعین موکول نشد.

شاهنده تاکید نمود: خوشبختانه عملکرد خوبی را از همکاران بیمه شاهد بودیم و تمامی درخواست ها به صورت حضوری رسیدگی شد که این موضوع رضایتمندی زائران را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه طبق بازرسی ها و نظرسنجی ها بیمه به تعهدات خود به خوبی عمل کرد گفت:تمامی دغدغه ما این بود که زائران احساس کنند خدمات لازم بابت مبلغ پرداختی برای بیمه و خدمات درمانی را دریافت نموده اند و این موضوع به آینده و روز های بعد از اربعین موکول نگردد.

مسئول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت توضیح داد: البته انتظار داریم که بیمه در سال های آینده از کارشناسان متخصصی که به جغرافیای محیطی اشراف داشته باشند استفاده نماید و همچنین تعداد پایگاه های مستقر در کشور میزبان و مرز ها را افزایش دهد.

وی در سرانجام اظهار کرد: زائران می توانند برای ارائه شکایات و گزارش هایی که احیانا در ایام اربعین حسینی مطرح نشده و به بعد موکول شده است، به سامانه bazresi.haj.ir مراجعه کنند.

cicagraphic.ir: مجله گرافیک | همه چیز درباره طراحی بصری و گرافیکی

cruisero.ir: کشتی کروز، نمایندگی کشتی کروز ایران، MSC، تور نوروز، بهار، تابستان، پاییز، زمستان کشتی کروز

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 25844

به "تمامی درخواست ها و شکایت های زائران اربعین در محل به صورت حضوری رسیدگی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمامی درخواست ها و شکایت های زائران اربعین در محل به صورت حضوری رسیدگی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید