توئیت ترامپ برچسب خورد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، توئیتر روز گذشته برچسبی را به توئیت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اضافه نموده است. در این توئیت از ترویج یک گزینه رای دهی در انتخابات ریاست جمهوری انتقاد شده است. به طور دقیق پیغام دونالد ترامپ قوانین این پلتفرم اجتماعی را نقض نموده است.

توئیت ترامپ برچسب خورد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

ترامپ در این توئیت به پشتیبانی دموکرات ها از شیوه ارسال رای به صندوق پست اشاره نموده و نوشته بود: این یک فاجعه امنیتی برای رای دهندگان است. چنین شیوه ای سبب می گردد یک فرد بتواند چند بار رای دهد. علاوه بر آنچه کسی صندوق ها را کنترل می نماید. آیا آنها در حوزه های دموکرات یا جمهوری خواه قرار داده می شوند؟ آنها در برابر انتشار کووید مقام نیستند. یک کلاهبرداری عظیم!

در برچسب توئیتر ذکر شده این پیغام قوانین مدنی و یکپارچگی توئیتر را نقض نموده است. با این وجود به اعتقاد توئیتر به صلاح مردم است این پیغام قابل دسترسی بماند.

یک سخنگوی توئیتر در بیانیه ای برای وب سایت ورج نوشته است: ما یک برچسب نقض قوانین یکپارچگی مدنی و انتخابات را به این توئیت اضافه کردیم زیرا اطلاعات بهداشتی گمراه نماینده ای در آن وجود دارد.

البته به گفته توئیتر قابلیت های بازنشر این توئیت محدود شده است.

این در حالی است که بعضی از ایالت های آمریکا از جمله آریزونا، ویسکانسن و پنسیلوانیا مشغول آنالیز استفاده از این شیوه رای دهی یا گسترش آن برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستند. در این شیوه رای دهی افرادی که نگران فاصله گذاری اجتماعی هستند، دیگر لازم نیست برای ارسال رای خود به دفتر پست مراجعه نمایند.

این نخستین بار نیست که توئیت های رئیس جمهور به دلیل انتشار اطلاعات نادرست برچسب می خورد. پیش از این نیز ترامپ به دلیل بیان ادعاهایی درباره رای دهی به وسیله پست مطالبی را در توئیتر منتشر نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 59204

به "توئیت ترامپ برچسب خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت ترامپ برچسب خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید