تور نوروز اندونزی، با لیاناپرواز

به گزارش مهسان بلاگ، اندونزی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای خانواده های ایرانی به خصوص در تورهای نوروز است. تمامی تورهای ذکر شده در متن خبر پس از پایان کرونا انجام می شوند و مجموعه لیاناپرواز به شما توصیه می کند سفرکردن را به بعد از کرونا موکول کنید.

تور نوروز اندونزی، با لیاناپرواز

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام لیانا پرواز، این کشور یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا است که در میان اقیانوس هند و اقیانوس آرام قرار گرفته و با 17 هزار جزیره به عنوان بزرگترین کشور جزیره ای جهان شناخته می شود.

این کشور در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران سراسر جهان تبدیل شده و افراد زیادی تمایل دارند به بالی و سایر جزیره های اندونزی سفر کنند. چنانچه هموطنان عزیز قصد داشته باشند به این کشور زیبا سفر کنند، می توانند در تور نوروز 1400 اندونزی لیاناپرواز که با خدمات ویژه همراه است، حضور داشته باشند.

بالی؛ عروس اقیانوس

بالی یکی از جزایر پرتعداد کشور اندونزی است که از نظر زیبایی سواحل در رتبه پنجم جهانی قرار گرفته و به عنوان یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگران شناخته می شود. وجود صخره های مرجانی، طبیعت، گونه های بیشمار دریایی و منظره بی همتای آن باعث شده گردشگران زیادی از سراسر جهان به آن سفر کنند.

همچنین در این سفر می توان از مواردی همچون تفریحات دریایی، کوه نوردی، جنگل پیمایی و ... لذت برد. اگر مایل هستید پس از یک سال پراسترس و پرفراز و نشیب تعطیلات بهاری خود را در کشوری با طبیعت بکر، آرام و دور از شلوغی بگذرانید، تور نوروز 1400 اندونزی با آژانس لیاناپرواز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

بهترین زمان سفر به اندونزی

در فصل بهار، آب و هوای بالی بسیار خنک است و باران های بهاری زیبایی می بارد. در این فصل گردشگران زیادی به اندونزی سفر می کنند، زیرا امکان استفاده از سواحل برای مسافران وجود دارد. تابستان هم یکی از فصل های جذاب سفر به بالی است؛ چرا که در این فصل رطوبت هوا به کمترین میزان خود رسیده و امکان لذت بردن از تفریحات آبی فراهم می شود.

فصل پاییز در بالی با افزایش بارش باران همراه بوده اما با توجه به موقعیت جغرافیایی، هوا خیلی سرد نخواهد شد؛ اما رطوبت به شدت افزایش پیدا می کند. همین امر موجب می شود که گردشگران نتوانند از تفریحات آبی استفاده کنند.

در فصل زمستان نیز در این کشور خبری از بارش برف نیست و هوا خیلی سرد نمی شود. به همین علت مسافران زیادی تمایل ندارند که در فصول پاییز و زمستان به این کشور سفر کنند.

مکان های دیدنی

همانطور که اشاره کردیم، کشور اندونزی دارای طبیعت و سواحل بسیار زیبایی است که دل هر انسانی را مجذوب خود می کند. اما علاوه بر این طبیعت بکر، معابد تاریخی زیادی در این کشور وجود دارد که دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود.

در ادامه با تعدادی از مکان های دیدنی اندونزی که مسافران تور ویژه نوروز 1400 اندونزی می توانند در آن خاطرات فراموش نشدنی داشته باشند، آشنا می شوید.

معبد تانالوت

معبد تانالوت یکی از معابد افسانه ای بالی است که در میان دریا واقع شده است. احتمالا تعجب می کنید اگر متوجه شوید که رفتن به این معبد در تمام روزهای سال ممکن نیست و فقط زمانی می توان به آنجا رفت که ارتفاع آب دریا پایین بیاید. مردم محلی بالی معتقدند که مار غول پیکری از این معبد بزرگ محافظت می کند.

منطقه اوبد

یکی از مناطق توریستی و دیدنی شهر بالی، اوبد است که آثار تاریخی، آب و هوای تمیز و مطبوع و رستوران های آن باعث شده اند که مسافران زیادی از آن دیدن کنند. در صورتی که به این منطقه بروید، می توانید از دوچرخه سواری در کنار شالیزارهای برنج و دیدن پایکوبی محلی لذت زیادی ببرید.

بهترین هتل های اندونزی

در ادامه با تعدادی از هتل هایی را که برای گردشگران تور ویژه نوروز 1400 اندونزی در نظر گرفته شده اند آشنا می شوید؛

هتل شرایتون

هتل های زنجیره ای شرایتون به عنوان یکی از مجموعه های مشهور و برتر در میان هتل های جهان شناخته می شوند. هتل شرایتون اندونزی نیز دقیقا همانند سایر هتل های این مجموعه جزء لوکس ترین هتل های اندونزی محسوب می شود. نمای بیرونی اتاق های این هتل با مصالح کلبه های قدیمی ساخته شده و همین موضوع باعث ایجاد حس آرامش در شما خواهد شد.

هتل هیلتون

هتل هیلتون یکی از هتل های 5 ستاره بالی است که دارای به روزترین امکانات می باشد. یکی از ویژگی های مهم اتاق های این هتل این است که منظره رو به دریا و جنگل دارند. همچنین کارکنان آن به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات بوده و بهترین امکانات را برای مهمانان خود فراهم می کنند.

از امکانات هتل هیلتون می توان به استخر، اینترنت رایگان، سالن ورزشی، مراکز ماساژ، مراکز نگهداری از بچه ها و ... اشاره کرد. از طرفی دیگر 4 رستوران در این هتل وجود دارد که هر کدام انواع مختلفی از غذاها را ارائه می دهند.

هتل کانتیننتال

هتل کانتیننتال یکی از هتل های 4 ستاره بالی است که در منطقه جیمباران واقع شده و اتاق های آن به شکل سنتی با معماری بالیایی طراحی شده اند.

این هتل دارای امکاناتی مانند 6 استخر، اینترنت رایگان و سالن های ورزشی، کلاس یوگا، مرکز آبگرم، سالن ماساژ، کتابخانه و ... می باشد. همچنین 4 رستوران جداگانه در این هتل وجود دارد که هر کدام انواع متفاوتی از غذاها را برای مهمانان خود سرو می کنند.

سوغاتی هایی از شرق دور

اگر شما جزء آن دسته گردشگرانی هستید که از هر نقطه ای یک سوغاتی تهیه می کنید بهتر است به فکر خرید وایانگ گولک، کرم های ارگانیک، شکلات، استمپ طراحی روی پارچه، ساری های اندک و جواهرات سلوک باشید. احتمالا در طول گشت و گذار خود با تعداد زیادی از این موارد روبرو خواهید شد.

سفری به یادماندنی با تور نوروز 1400 اندونزی لیاناپرواز

همانطور که مطالعه کردید، اندونزی یکی از کشورهایی است که به سبب داشتن طبیعت بکر و دیدنی و همینطور معابد تاریخی جذاب، به یکی از مناطق توریستی پرطرفدار و محبوب تبدیل شده است. فصل بهار یکی از بهترین مواقع سال است که می توانید به این کشور پرجزیره سفر کنید و از امکانات تفریحی دریایی آن در کنار آب و هوای معتدل لذت ببرید.

به همین علت آژانس لیاناپرواز، تور اندونزی را برای هموطنان در نظر گرفته تا بتوانند از سفر به این کشور تجربه های جدید و به یادماندنی کسب کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

georgiaro.ir: تور گرجستان ارزان قیمت | تور تفلیس، باتومی، تور لحظه آخری گرجستان

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75260

به "تور نوروز اندونزی، با لیاناپرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور نوروز اندونزی، با لیاناپرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید