تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران راهی اردبیل شد

به گزارش مهسان بلاگ، تیم ملی زیر 23 سال ایران با 16 بازیکن راهی اردبیل شد تا مرحله نهایی تمرینات خود را در این شهر پیگیری کند.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران راهی اردبیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از فدراسیون والیبال، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 23 سال (امید) آسیا 11 تا 19 اردیبهشت امسال به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر اردبیل برگزار می گردد.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال مردان ایران پس از بازگشت از اردوی برون مرزی لهستان دو روز استراحت کرد و ساعت 16 امروز تهران را به مقصد اردبیل ترک کرد.

ملی پوشان ایران از فردا صبح تمرینات آماده سازی خود را در اردبیل شروع می نمایند و برگزاری یک دیدار محبت آمیز و تدارکاتی با یکی از تیم های شرکت نماینده در این رقابت ها نیز در برنامه این تیم وجود دارد.

جواد کریمی، حمید حمودی و فردین قله قوند (پاسور)، امین اسماعیل نژاد و جابر اسماعیل پور (پشت خط زن)، سلیم چپرلی، سعید جواهری توانا، اسماعیل مسافر، بهنام ابراهیمی و امین خداپرست (دریافت نماینده)، رحمان تقی زاده، سهند اله وردیان، مهرداد شیبانی و علی یوسف پور(سرعتی زن)، محمد دلیری و علی نودوزپور (لیبرو) 16 بازیکن اعزامی تیم ملی زیر 23 سال به اردبیل هستند.

پس از خاتمه اردوی این تیم در اردبیل چهار بازیکن از این فهرست حذف می شوند و 12 بازیکن برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا معرفی خواهند شد.

امیر مهدی نفر به عنوان سرپرست، خوان سیچلو (سرمربی)، محمدرضا تندروان، محمدرضا دامغانی، علی فتاحی، جواد مهرگان و وحید صادقی (مربیان)، سید مهدی هاشمی (مربی بدنساز)، بهزاد میرزایی (فیزیوتراب)، چالاک محمد رحیمی (ماساژور) و علی تاج الدین (آنالیزور) به عنوان کادر فنی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران این تیم را همراهی می نمایند.

دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا با حضور 11 تیم شامل ایران، چین تایپه، چین، ژاپن، تایلند، استرالیا، قزاقستان، پاکستان، ازبکستان، سریلانکا و مالزی برگزار می گردد.

دور مقدماتی این رقابت ها در چهار گروه (سه گروه سه تیمی و یک گروه دو تیمی) برگزار می گردد که ایران با پاکستان در گروه نخست قرار دارند.

برنامه کامل ورود تیم های شرکت نماینده در این رقابت ها به فرودگاه امام خمینی به قرار زیر است:

پنج شنبه هفتم اردیبهشت:

ازبکستان، ساعت 23 و 15 دقیقه

شنبه نهم اردیبهشت:

استرالیا، ساعت 3 بامداد

تایلند، ساعت 3 و 45 دقیقه بامداد

سریلانکا و چین تایپه، ساعت 4 و 25 دقیقه بامداد

مالزی، ساعت 5 بامداد

چین و ژاپن، ساعت 10 و 25 دقیقه

قزاقستان، ساعت 12 و 55 دقیقه

پاکستان، 15 و 10 دقیقه

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 20217

به "تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران راهی اردبیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران راهی اردبیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید