جزئیات جدید از تخلف خلبان هواپیمای حامل سالا

به گزارش مهسان بلاگ، فوتبال دنیا اطلاعات جدیدی درباره مجوزهای قانونی خلبان هواپیمای سقوط نموده امیلیانو سالا، بازیکن فقید آرژانتینی منتشر شده است.

جزئیات جدید از تخلف خلبان هواپیمای حامل سالا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت اکسپرس، خلبان هواپیمای حامل امیلیانو سالای آرژانتینی که برای پیوستن از تیم نانت فرانسه به کاردیف راهی انگلیس بود و در کانال مانش سقوط کرد، مجوزهای لازم پروازی در منطقه اتحادیه اروپا را نداشت.

بر اساس این گزارش، داوید ایبوستون، خلبان 59ساله فاقد مجوز لازم برای انجام پروازهای تجاری در منقطه اتحادیه اروپا بود، زیرا دوره های قانونی مربوطه را نگذرانده بود. وی که در سانحه سقوط هواپیما همراه امیلیانو سالا کشته شد، فقط مجوز پرواز در آمریکا و انگلیس را داشت. داوید ایبوستون در کورس های پروازی دسامبر 2012 تا ژوئن 2014 شرکت کرد اما پس از مدتی با انصراف از ادامه دوره ها در آزمون تئوری نیز حضور نیافت.

همچنین هواپیمای شخصی امیلیانو سالا در آمریکا ثبت شده بود اما خلبان آن برای پرواز در خارج از مرزهای این کشور باید مجوزهای لازم را از دولت آمریکا دریافت می کرد که این کار از سوی داوید ایبوستون صورت نگرفت.

امیلیانو سالا روز 19 ماه ژانویه 2019 با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو از نانت فرانسه به کاردیف انگلیس پیوست. 3 روز بعد هواپیمای سبک و شخصی این بازیکن آرژانتینی هنگام سفر به انگلیس در کانال مانش سقوط کرد که منجر به کشته شدن امیلیانو سالا و خلبان شد.

گروه آبان لوکس: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را زا ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 6329

به "جزئیات جدید از تخلف خلبان هواپیمای حامل سالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدید از تخلف خلبان هواپیمای حامل سالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید