جشنواره خرما در بوشهر برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر از برگزاری جشنواره خرما در آبان ماه امسال در این استان اطلاع داد.

جشنواره خرما در بوشهر برگزار می گردد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده روز شنبه 17 خرداد 99 با اعلام این خبر اضافه نمود : این جشنواره هفته آخر آبان ماه امسال برگزار می گردد.

او ادامه داد: با توجه به ظرفیت فراوری خرمای استان که نزدیک به 110 هزار تن در سال 98 بود و همچنین برداشت 50 هزار تن خارک و رطب، مقرر شد این جشنواره با حضور حداکثری فراوریکنندگان و صادرکنندگان این محصول برگزار گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی بوشهر به فراوری خرمای با کیفیت کبکاب در بوشهر اشاره نمود و یادآور شد: خرمای بوشهر در کشور شناخته شده است و ما به منظور گفتگو و استفاده از تجارب ارزشمند دیگر استان ها در کنار این جشنواره، نمایشگاهی با حضور استان های فراوریکننده خرما همچون خوزستان، هرمزگان، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان خواهیم داشت، این موضوع می تواند به استفاده از ایده های نو در فراوری با کیفیت فرآورده های این محصول یاری کند.

او اعلام نمود: از دیگر برنامه های ما در این جشنواره برگزاری تورهای آشناسازی (فم تور)، عرضه صنایع مرتبط با خرما و همچنین استفاده از نقش و حضور پررنگ دفاتر خدمات مسافرتی برای جذب توریست و مسافر خواهد بود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 19 مرداد 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 51711

به "جشنواره خرما در بوشهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره خرما در بوشهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید