جهانپور: بیش از 134 دانشجوی گروه پزشکی دانشگاه آزاد از ادامه تحصیل منع شدند ، ضرورت برخورد با متخلفان

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: 134 دانشجوی دانشگاه آزاد که بدون داشتن حد نصاب و شرایط قانونی تغییر رشته داده بودند، از ادامه تحصیل منع شدند.

جهانپور: بیش از 134 دانشجوی گروه پزشکی دانشگاه آزاد از ادامه تحصیل منع شدند ، ضرورت برخورد با متخلفان

کیانوش جهانپور، مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: با پیگیری های صورت گرفته، 134 دانشجوی دانشگاه آزاد که بدون داشتن حد نصاب و شرایط قانونی تغییر رشته داده بودند، از ادامه تحصیل منع شدند.

جهانپور ادامه داد: وزارت بهداشت مدتی می گردد که در حال آنالیز پذیرفته شدگان رشته های گروه پزشکی است. با آنالیز های صورت گرفته کسانی که با استفاده از رانت و به روش های مختلف به صورت غیرقانونی و با نداشتن حد نصاب لازم روی جایگاه های رشته های گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی نشسته بودند، از ادامه تحصیل در این رشته ها منع شدند.

مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اضافه نمود: با استناد به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، بیش از 134 دانشجو که تحت عناوین مختلف از جمله فرزند هیئت علمی و ... بدون داشتن حد نصاب و شرایط قانونی به رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی تغییر رشته داده بودند، از ادامه تحصیل منع شدند.

وی با بیان اینکه اینگونه از رفتار ها موجب احساس بی عدالتی و تبعیض در میان دانشجویان کشور می گردد، توضیح داد: مقابله با این رفتار ها منجر به تقویت حس قانون گرایی و برطرف تبعیض در نظام آموزش عالی و آموزش پزشکی کشور خواهد شد.

جهانپور در خاتمه اعلام کرد: وزیر بهداشت تاکید نموده است تا با کلیه افرادی که در این راستا تخلف نموده اند، از راستا و مجاری قانونی مطابق با مقررات برخورد قانونی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 30679

به "جهانپور: بیش از 134 دانشجوی گروه پزشکی دانشگاه آزاد از ادامه تحصیل منع شدند ، ضرورت برخورد با متخلفان" امتیاز دهید

1 کاربر به "جهانپور: بیش از 134 دانشجوی گروه پزشکی دانشگاه آزاد از ادامه تحصیل منع شدند ، ضرورت برخورد با متخلفان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانپور: بیش از 134 دانشجوی گروه پزشکی دانشگاه آزاد از ادامه تحصیل منع شدند ، ضرورت برخورد با متخلفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید